Witam panie i panów

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
beanshee
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Hej
Właśnie zaliczyłam pierwszy dzień mojej przygody z bieganiem.
Co mnie do tego skłoniło? Pewnie wiosna i chęć poprawy kondycji. A z nią ostatnio nie najlepiej.
Postanowiłam zacząć od 10- tygodniowego planu. Wydaje mi się, że taki spokojny rozruch będzie dla mnie w sam raz, zwłaszcza że z bieganiem zawsze miałam problemy, głównie ze względu na astmę.

To może teraz parę słów o mnie. Mieszkam w Łodzi, mam 23 lata i studiuję archeologię. Poza tym zajmuję się rekonstrukcją historyczną- należę do bractwa odtwarzającego okres okołogrunwaldzki. W wolnych chwilach strzelam z łuku ( ale historycznego, samo drewno, bez celowników, stabilizatorów i innych bajerów). Lubię też łazić, najlepiej po górach, ale z braku czasu zadowalam się też płaskimi powierzchniami:)
Pozdrawiam
PKO
tylut
Stary Wyga
Stary Wyga

Nieprzeczytany post

Witaj,

powodzenia i wytrwalosci ;)

TYlut
Banshee
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

To ja tak aby od czegoś zacząć a nie chcąc zakładać nowy temat również witam :D.
Jestem amatorem, który już jest na 7 tygodniu z planu 10-tygodniowego. Powoli czuję schody, ale... po trupach do celu.

Przedstawiając się: mam 18 lat, uczeń LO i tegoroczny maturzysta :P.

Pozdrawiam ;)
"...właściwie wszystko jest w mocy człowieka, ale wszystko mu przechodzi koło nosa jedynie wskutek tchórzostwa."
Awatar użytkownika
Reaktor
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: ok. 46 minut.

Nieprzeczytany post

Witajcie, ciekawe podobieństwo nicków. :D Życzę wytrwałości, braku kontuzji i wiele satysfakcji z biegania a Banshee dodatkowo świetnych wyników na maturze. ;)
Zapraszam do odwiedzin: