Najdłuższa podróż...

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
lightstalker
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

...zaczyna się od jednego kroku.

Witam wszystkich, nowy tu jestem, więc zacznę od powiedzenia - cześć. :)

Trochę o mnie, mam 19 lat, studiuję. Z bieganiem dotąd nie miałem nic wspólnego. Zresztą jak i z jakąkolwiek aktywnością fizyczną od dobrego roku... Nie mam nadwagi, moje BMI wynosi 20.99, szczupły ze mnie gość. Ale od jakiegoś czasu stwierdzam że serce i płuca miewały lepsze dni. :/ Zbyt łatwo dostaję zadyszki, kondycja u mnie właściwie nie istnieje. Więc postanowiłem to zmienić.

Wczoraj wieczorem natknąłem się na tą stronę i forum. Przeczytałem "Najtrudniejszy pierwszy krok, czyli Twój pierwszy biegowy trening" i właśnie wróciłem ze swojego pierwszego biegu. :) Wszystko robiłem zgodnie z instrukcją a własnym tempem truchtałem nieco ponad 4 min. :) Wiem że to pewnie nic specjalnego, ale biorąc pod uwagę że mój tryb życia można nazwać siedzącym ^2 to chyba źle nie jest. Ewentualną ocenę pozostawię wam.

W każdym razie, chciałem się zapytać czy po osiągnięciu tych 20min własnym tempem, warto jest się przesiadać na 6 tygodniowy plan Pumy? (bo myślałem między 6 tyg, a obecnym planem wirtualnego trenera na początek)

Przeglądając to forum, i różne teksty rozsypane po internecie, widzę różne stanowiska odnośnie tego ile powinienem przerwy robić między biegami. :/ Jak myślicie, jutro zrobić przerwę czy iść na kolejny trening?

Anyway, jeżeli za tydzień, dwa nie zniechęcę się (a mam nadzieję że nie :)) to dopytam się o jakieś buty na początek swojej przygody. :) Życzcie mi powodzenia, dziękuję za przeczytanie mojego pierwszego postu i pozdrawiam. :)
PKO
Awatar użytkownika
td0
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Powodzenia.
Jak się czujesz po tych 4 min biegania?