Bieganie przy niskich temperaturach

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
necnon
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Witam!
Jestem nowy na forum. Na początek coś o sobie. Jestem nauczycielem, który po zajęciach dużo czasu spędza w książkach. Mam 28 lat, 174 cm wzrostu i obecnie ważę 77 kg. Moim celem jest ogólna poprawa kondycji i wytrzymałości. 3 razy w tygodniu robię siłowy trening obwodowy.
Moje pytanie jest następujące: czy nie ma przeciwwskazań, by biegać, kiedy jest zimno? Mam na myśli temperaturę poniżej 5 stopni.
Warto dodać, że aktualnie leczę alergię, która zapoczątkowała u mnie astmę oskrzelową. Boję się, żeby się nie rozchorować. Dodatkowo zauważyłem, że z chwilą jak miesiąc temu przestałem biegać (przerzuciłem się na rower stacjonarny w mieszkaniu :) ) zacząłem znowu przybierać na wadze. Powoli zaczyna mnie denerwować ten ciągły efekt jo-jo. Wcześnie rezultaty nie były powalające, ale mogłem biec 10 km w 1h bez przerw.
PKO
Awatar użytkownika
wysek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 32:34
Życiówka w maratonie: 2:43
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Moje pytanie jest następujące: czy nie ma przeciwwskazań, by biegać, kiedy jest zimno?
Oczywiście, że nie! Podstawą jest odpowiedni ubiór i wiedza jak należy się zachowywać tzn. jak już biegniesz nie możesz się zatrzymywać np na "krótką pogawędkę" ze znajomym bo wtedy najczęściej się coś łapie.

Podstawą w utrzymywaniu wagi jest dieta. Bieganie to środek pomocniczy :)
Obrazek
Biegacz, bloger, trener biegania
Awatar użytkownika
ArturS
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post

necnon pisze:Witam!