bieganie a pojawiajace sie żyły

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
Faust87
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

jestem poczatkujaca biegaczka, od jakiegos tygodnia zauwazylam pojawiajace sie wyrazne zyly na nogach, udach kokretniej i wcale nie wyglada na to aby mialy zniknac... co powinnam zrobic w tej sytuacji? Do tej pory zaprzestalam biegow ale poprawy nie widze.. bardzo prosze o porade
PKO
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48

Nieprzeczytany post

Ale to wygląda jakoś chorobliwie?
Awatar użytkownika
jasiozary
Stary Wyga
Stary Wyga
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post

hm, ja trenuję lekko atletykę od 4 lat i powiem Ci, że żył na nogach to mam pełno, stopy, łydki. Tylko koło ud nie zauważyłem. Czasem na wewnętrznej stronie. I czy biegam czy nie one są :)
http://nastadiony.pl

info + galeria + stadiony
Awatar użytkownika
ssokolow
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 48:35
Życiówka w maratonie: 4:04:02

Nieprzeczytany post

z niemedycznych porad zawsze jeszcze można polecić obciskające getry (gdzieś tam były jakieś artykuły o takich wynalazkach), ew. wysokie skarpety ... nie byle jakie tylko - takie dobrze obciskające. Nie wiem czy pomoże, ale pewnie nie zaszkodzi. :/
Szymon
Obrazek
Awatar użytkownika
Fladra
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Faust87 pisze:jestem poczatkujaca biegaczka, od jakiegos tygodnia zauwazylam pojawiajace sie wyrazne zyly na nogach, udach kokretniej i wcale nie wyglada na to aby mialy zniknac... co powinnam zrobic w tej sytuacji? Do tej pory zaprzestalam biegow ale poprawy nie widze.. bardzo prosze o porade
A czy to są zyły, czy popękane naczynka?
Biegam bo Lubię Kraków

10 km - 47 min
21 km - 1h46
42,1 km- 3h43
Faust87
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post