bieganie a pojawiajace sie żyły
-
- Rozgrzewający Się
jestem poczatkujaca biegaczka, od jakiegos tygodnia zauwazylam pojawiajace sie wyrazne zyly na nogach, udach kokretniej i wcale nie wyglada na to aby mialy zniknac... co powinnam zrobic w tej sytuacji? Do tej pory zaprzestalam biegow ale poprawy nie widze.. bardzo prosze o porade
- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
Ale to wygląda jakoś chorobliwie?
- jasiozary
- Stary Wyga
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Kontakt:
hm, ja trenuję lekko atletykę od 4 lat i powiem Ci, że żył na nogach to mam pełno, stopy, łydki. Tylko koło ud nie zauważyłem. Czasem na wewnętrznej stronie. I czy biegam czy nie one są 

http://nastadiony.pl
info + galeria + stadiony
- ssokolow
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 48:35
- Życiówka w maratonie: 4:04:02
- Fladra
- Zaprawiony W Bojach
A czy to są zyły, czy popękane naczynka?Faust87 pisze:jestem poczatkujaca biegaczka, od jakiegos tygodnia zauwazylam pojawiajace sie wyrazne zyly na nogach, udach kokretniej i wcale nie wyglada na to aby mialy zniknac... co powinnam zrobic w tej sytuacji? Do tej pory zaprzestalam biegow ale poprawy nie widze.. bardzo prosze o porade
Biegam bo Lubię Kraków
10 km - 47 min
21 km - 1h46
42,1 km- 3h43
10 km - 47 min
21 km - 1h46
42,1 km- 3h43
-
- Rozgrzewający Się
Wygladaja normalnie, tak jak zyly na wewnetrznej stronie reki, tylko te na udach sa zdecydowanie wieksze i na pewno nie mialam ich wczesniej. Moze jest to spowodowane zwiekszonym wysilkiem miesni? Poza tym biegalam po asfecie, ostatnim razem po kilku kilometrach mimo braku zmeczenia - musialam sie poddac z powodu bolu golenia, a wlasciwie czulam wyrazne pulsowanie, jakby w moich nogach zebrala sie ogromna ilosc krwi nie majac dokad odplynac, sama nie wiem, nie bylo to zbyt przyjemne i potem pojawily sie zyly wlasnie...
- jasiozary
- Stary Wyga
- Kontakt:
No na udach masz większe naczynia krwionośne, więc i są większe.