Powiatowe zawodyyy

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
kinga22
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Witam..23.09.08r czyli juz we wtorek jadę na zawody powiatowe..wprawdzie jestem początkująca i nie biegam zawodowo.. jadę na zawody tylko z tego względu ze biegam najszybciej w klasie.. Dystans na który jade na zawody to tylko 1 km :hej: ale i tak na tym dystansie nie czuje sie najlepiej ale mimo tego chcę znaleźć sie w czołówce...piszę to wiadomość ponieważ myslę ze ktoś zechce mi pomóc i napisze co najlepiej jeść przed startem (czy moze nie jesc wcale) lub jaką techniką posługiwać sie w czasie biegu...mam mało dni na trenig więc jak trnować itp.

Bardzo Proszę o odpowiedz naprawde bardzo mi zalezy na tych zawodach.. a nie mam blizszych stycznosci w bieganiem :oczko:

Z góry DZIĘKUJĘ!! :oczko:
kinga22
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48

Nieprzeczytany post

Jeśłi chcesz mocno powalczyć to musisz mieć pusty żołądek. Czyli najpóźniej 3 godziny przed zawodami coś lekkiego, szybko trawiacego się.
Tomek Michałowski
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

kinga22 pisze:Witam..23.09.08r czyli juz we wtorek jadę na zawody powiatowe..wprawdzie jestem początkująca i nie biegam zawodowo.. jadę na zawody tylko z tego względu ze biegam najszybciej w klasie.. Dystans na który jade na zawody to tylko 1 km :hej: ale i tak na tym dystansie nie czuje sie najlepiej ale mimo tego chcę znaleźć sie w czołówce...piszę to wiadomość ponieważ myslę ze ktoś zechce mi pomóc i napisze co najlepiej jeść przed startem (czy moze nie jesc wcale) lub jaką techniką posługiwać sie w czasie biegu...mam mało dni na trenig więc jak trnować itp.

Bardzo Proszę o odpowiedz naprawde bardzo mi zalezy na tych zawodach.. a nie mam blizszych stycznosci w bieganiem :oczko: