Jaki czujnik pomiaru tętna?

edkins
Dyskutant
Dyskutant
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam, jaki polecacie czujnik dla amatora w kwocie do 150 coś znajdę, może być używka. Jestem totalnie zielony w tych tematach, będzie łączony z garminem forerunner 935.
Pozdrawiam
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
janekowalski
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 00:38:26
Życiówka w maratonie: 02:59:42
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Dorzuć trochę i masz Dual HRM Garmina.
www.sznrunner.blogspot.com - mój biegowy blog
edkins
Dyskutant
Dyskutant

Nieprzeczytany post

Ja myślałem nad używanym polarem H10. Niedługo będzie Amazon prime day więc może coś w promocji się wyrwie.
Amadeusz
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Od siebie (też amator) polecam optyczne czujniki, pewnie będziesz w stanie wyrwać OH1+ albo Verity Sense w dobrym stanie za okolice 150zł.

Tak, są mniej dokładne (i mają wyraźne kilkusekundowe opóźnienie) ale zarazem dużo zalet:
- wygoda, zakładasz i zapominasz że jest,
- nie trzeba go moczyć,
- nie obciera (po 3h biegu w polarze H10 miałem obtarcia dosłownie do krwi),
- są ZNACZNIE bardziej trwałe (biegam od 2020, zajechałem 5 pasów z elektrodami), mój ojciec ma Verity Sense od premiery i działa jak nówka - robiłem nawet o tym wątek ( viewtopic.php?f=75&t=64634 ). Od ~roku też mam Verity Sense i zero problemów.

Pytanie czy dla Ciebie kilka procent mniej dokładności to problem, dla mnie nie jest, HR i tak traktuję tylko jako sprawdzacz trendu kondycji, czy akurat biegnę przy 179 czy 177 nie robi mi żadnej różnicy, i tak bardziej interesują mnie strefy. Dodam też że im bardziej trening jest 'steady state' (mniej zrywów, sprintów, szarpania) tym dokładniejszy będzie optyczny czujnik, przy easy runach praktycznie jest na równi z tymi na elektrody.
Awatar użytkownika
weuek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 42
Życiówka w maratonie: 3:55
Kontakt: