Zegarek dla osoby "nadaktywnej"

polbrys
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 3
Rejestracja: 23 maja 2020, 10:22
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Cześć,

obserwując forum zdecydowałem się polegać na uniwersalnej wiedzy osób udzielających się na nim. Będę Wam niebywale wdzięczny za polecenie zegarka dla osoby żyjącej sportem. Moja aktywność nie ogranicza się do biegania, stąd niestandardowy ujęcie tematu - "nadaktywności". Pracuję jako trener piłki nożnej dzieci i młodzieży, sam rekreacyjnie grywam w tę dyscyplinę, biegam, jeżdżę na rowerze, zdarza mi się zagrać w tenisa ziemnego, regularnie odbywam treningi siłowe. Nie ograniczam budżetu w uzyskaniu Waszej porady. Wcześniej, a przez 7 lat korzystałem z poczciwego Polara M400 - od kilku dni nie zlicza jednak dziennej aktywności i kroków, stąd moje wzmożone poszukiwania.

Poszukuję raczej produktu "na lata" niż chwilowej zajawki do wymiany. Fascynują mnie statystyki, być może to zboczenie zawodowe. Bazowe funkcje, na których najbardziej mi zależy to: odpowiednie zliczanie wydatku energetycznego z dnia, pomiar stresu, pomoc w regeneracji, analiza snu, możliwość wcześniejszego planowania sesji treningowych. Przyznam, że zależałoby mi również na odtwarzaniu muzyki z poziomu zegarka. Inne nowinki urozmaicą zapewne mój warsztat trenerski.

W planach mam poszerzenie arsenału aktywności o trening interwałowy oraz stopniowe zwiększanie kilometrażu biegów.

Produkty, którym szczególniej przyglądałem się do tej pory to:

Garmin Fenix 6 PRO
Garmin Forerunner 945
Polar Vantage V
Suunto 9 Baro
Polar Grit X
Garmin Vivoactive 4

Jeśli polecacie jeden z nich lub inny, proszę ustosunkujcie się do kwestii cena - jakość. Miło byłoby przeczytać opinie, które są uargumentowane. Chętnie zakupię poważny sprzęt, jednak wydanie 2-3 tysięcy złotych powinno być poparte solidnym researchem.