Polar M400

TomBod
Wyga
Wyga
Posty: 123
Rejestracja: 15 maja 2015, 10:27
Życiówka na 10k: 43:23
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Trzcianka

Nieprzeczytany post

3com pisze:U mnie za każdym razem występuje taka sytuacja przy synchronizacji przez telefon. Przez kabel treningi synchronizują się bez problemów. Czyli problem najprawdopodobniej leży po stronie ich aplikacji na androida.
Jak pisałem wyżej, mi to się także czasem zdarza przy synchronizacji poprzez telefon. Ale używam Iphone'a - więc to także problem aplikacji na IOS.
PKO
mondpas
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 298
Rejestracja: 04 paź 2013, 18:22
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Meil jaki otrzymałem minutę temu. Pominę fakt, że wczoraj wkur.... się na potęgę nie mogąc zaktualizować danych w serwisie Polara.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Polar Flow for Club customer,

We would like to inform you that we are having a maintenance break in our service and it will be offline on August 12th at 04:00-04:30 UTC. During the break it is not possible to sign up or use the application.
We ask you kindly to take this into account when you are planning your Polar Flow for Club classes.

We apologize in advance for any inconvenience.
If you have any questions, please contact b2bhelpdesk@polar.com.

Best Regards,
Polar team
-------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli ktoś ma taką potrzebę to może to sobie przetłumaczyć.

Ja dodam tylko jedno: kpina z klientów !

Założę się, że Garmin pęka teraz ze śmiechu.
Wpiszę tu swoje wyniki gdy:
5k będzie poniżej 1? minut
10k będzie poniżej 4? minut
21k będzie poniżej 1h i ?? minut
42k będzie poniżej 3h i ?? minut
Na razie takich wyników nie ma więc siedzę cicho.
mondpas
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 298
Rejestracja: 04 paź 2013, 18:22
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

harlan pisze:Mondpas u mnie kiedyś występowały takie dziwne wartości jak przerzucalem trening na pulpit a następnie importowalem do endomondo. Przy korzystaniu z syncmytrack nigdy coś takiego nie miało miejsca. A Ty jak zrzucasz treningi do Endo?
No właśnie, eksportuję na pulpit i zaciągam pliczek do Endo.
Syncmytrack znam, mam go w wersji darmowej. Niestety wymaga on systematycznego przerzucania danych między serwisami. Jeśli się coś pominie to nie ma potem jak wrócić, bo nie ma możliwości wskazania konkretnego treningu tylko ilość ostatnich. Może wrócę do tego rozwiązania. Nie zwróciłem wcześniej uwagi, czy nie dzieją się takie anomalie. Ale jeśli mówisz, że nie, to chyba warto robić to automatycznie w smartfonie.

Dla mnie jest to toporne rozwiązanie ponieważ do każdego treningu w Polarflow dopisuję legendę, ile, jak i czego. Będąc więc przy komputerze nie jest problemem te kilka więcej kliknięć i zaczytanie treningu do Endo. Ale to z koli zaburza niektóre dane.
Wpiszę tu swoje wyniki gdy:
5k będzie poniżej 1? minut
10k będzie poniżej 4? minut
21k będzie poniżej 1h i ?? minut
42k będzie poniżej 3h i ?? minut
Na razie takich wyników nie ma więc siedzę cicho.
kerech
Wyga
Wyga
Posty: 85
Rejestracja: 16 mar 2015, 15:09
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

mondpas pisze:Meil jaki otrzymałem minutę temu. Pominę fakt, że wczoraj wkur.... się na potęgę nie mogąc zaktualizować danych w serwisie Polara.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Polar Flow for Club customer,

We would like to inform you that we are having a maintenance break in our service and it will be offline on August 12th at 04:00-04:30 UTC. During the break it is not possible to sign up or use the application.
We ask you kindly to take this into account when you are planning your Polar Flow for Club classes.

We apologize in advance for any inconvenience.
If you have any questions, please contact b2bhelpdesk@polar.com.

Best Regards,
Polar team
-------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli ktoś ma taką potrzebę to może to sobie przetłumaczyć.

Ja dodam tylko jedno: kpina z klientów !

Założę się, że Garmin pęka teraz ze śmiechu.

Ale dlaczego kpina? O co Ci chodzi? Przecież z odpowiednim wyprzedzeniem poinformowali że muszą zrobić przerwe. To normalne w serwisach które sie rozwijaja.
LukeDNB
Stary Wyga
Stary Wyga
Posty: 216
Rejestracja: 08 sie 2014, 14:55
Życiówka na 10k: 42:32
Życiówka w maratonie: 3:27:37

Nieprzeczytany post

kerech pisze:
mondpas pisze:Meil jaki otrzymałem minutę temu. Pominę fakt, że wczoraj wkur.... się na potęgę nie mogąc zaktualizować danych w serwisie Polara.

---------------------------------------------------------------------------------------------
Dear Polar Flow for Club customer,

We would like to inform you that we are having a maintenance break in our service and it will be offline on August 12th at 04:00-04:30 UTC. During the break it is not possible to sign up or use the application.
We ask you kindly to take this into account when you are planning your Polar Flow for Club classes.

We apologize in advance for any inconvenience.
If you have any questions, please contact b2bhelpdesk@polar.com.

Best Regards,
Polar team
-------------------------------------------------------------------------------------------

Jeśli ktoś ma taką potrzebę to może to sobie przetłumaczyć.

Ja dodam tylko jedno: kpina z klientów !

Założę się, że Garmin pęka teraz ze śmiechu.

Ale dlaczego kpina? O co Ci chodzi? Przecież z odpowiednim wyprzedzeniem poinformowali że muszą zrobić przerwe. To normalne w serwisach które sie rozwijaja.
Jak to dlaczego? Człowiek kupił zegarek za pińcet cebulionów i nie może zrzucić treningu w KAŻDEJ CHWILI! Granda, kpina, oddajcie moje złotówki!
A tak serio, to każdy serwis ma przerwy w działaniu. Np. Playstation Network (sieć obsługująca grę on-line na konsolach do gier) lubi być wyłączana w weekend, kiedy człowiek ma najwięcej czasu na takie rzeczy:) Movescount i Connect też ma takie przerwy, więc oburzenie kompletnie bezpodstawne.
5km - 19:46 (atest)
10km - 41:40 (zawody bez atestu)
15km - 1:03:15 (atest)
HM - 1:32:04 (atest)
M - 3:27:37 (atest)
matti775
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 312
Rejestracja: 10 cze 2015, 22:52
Życiówka na 10k: 38:!2
Życiówka w maratonie: 3:10:31

Nieprzeczytany post

Czy jakiś posiadacz Windows Phone próbował zainstalować androidową wersję Flowu? Aktualnie jest to możliwe, pytanie tylko czy działa. ;)
mondpas
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 298
Rejestracja: 04 paź 2013, 18:22
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Chyba o pracy działu IT nie macie zbyt dużego pojęcia.

Ktoś, kto nie potrafi zapewnić ciągłości usługi, zresztą Polar robi to nieustannie bo ciągle mają jakieś problemy, jest po prostu nieudolny. Tak, zarzucam Polarowi nieudolność.

Wali mnie to, czy zrzucam treninig czy nie. Oceniam pracę jednych na tle innych ( porównuję Polara z Garminem ).
Polar wygląda na firmę z aspiracjami a przy takim potencjale i środkach wyłączenie serwerów na tyle dni bo "coś się aktualizuje " jest właśnie kpiną.

Najlepszy dział IT to taki, o którym nikt nie ma zielonego pojęcia. Wszystko dzieje się w tle a użytkownik o wielu problemach jeśli wystąpią, nigdy się nie dowie.
No chyba, że Polar to taka socjalistyczna firma gdzie ludzie przychodzą do roboty na 7 do 15 i jak czegoś nie zdążą zrobić to wstają od biurka i idą do domu. Dokończą to jutro.
I pewnie dlatego ta cała ich akcja, obojętnie czego dotyczy, będzie trwała prawie tydzień. W końcu jutro też jest dzień, zwłaszcza, jak nie płacą za nadgodziny. Takie coś było do pomyślenia również w Polsce, ale 20 lat temu. Do dziś takie firmy jeszcze się uchowały, nazywam je firmami "nie daj się".
Wpiszę tu swoje wyniki gdy:
5k będzie poniżej 1? minut
10k będzie poniżej 4? minut
21k będzie poniżej 1h i ?? minut
42k będzie poniżej 3h i ?? minut
Na razie takich wyników nie ma więc siedzę cicho.
Astraroth
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 484
Rejestracja: 16 mar 2015, 19:28
Życiówka na 10k: 47:10
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

mondpas pisze:Chyba o pracy działu IT nie macie zbyt dużego pojęcia.

Ktoś, kto nie potrafi zapewnić ciągłości usługi, zresztą Polar robi to nieustannie bo ciągle mają jakieś problemy, jest po prostu nieudolny. Tak, zarzucam Polarowi nieudolność.

Wali mnie to, czy zrzucam treninig czy nie. Oceniam pracę jednych na tle innych ( porównuję Polara z Garminem ).
Polar wygląda na firmę z aspiracjami a przy takim potencjale i środkach wyłączenie serwerów na tyle dni bo "coś się aktualizuje " jest właśnie kpiną.

Najlepszy dział IT to taki, o którym nikt nie ma zielonego pojęcia. Wszystko dzieje się w tle a użytkownik o wielu problemach jeśli wystąpią, nigdy się nie dowie.
No chyba, że Polar to taka socjalistyczna firma gdzie ludzie przychodzą do roboty na 7 do 15 i jak czegoś nie zdążą zrobić to wstają od biurka i idą do domu. Dokończą to jutro.
I pewnie dlatego ta cała ich akcja, obojętnie czego dotyczy, będzie trwała prawie tydzień. W końcu jutro też jest dzień, zwłaszcza, jak nie płacą za nadgodziny. Takie coś było do pomyślenia również w Polsce, ale 20 lat temu. Do dziś takie firmy jeszcze się uchowały, nazywam je firmami "nie daj się".
Monpas, bez urazy, ale chyba miałeś gorszy humor kiedy czytałeś odpowiedź od polara. Pomyśl, że z serwisu internetowego korzystają ludzie na całym świecie w każdej strefie czasowej, więc nie da się przeprowadzić prac technicznych w odpowiednim dla wszystkich czasie. Nawet jeśli mają podzielony serwis np. na Europę to i tak są przesunięcia czasowe.

Po drugie, Garmin nie przeprowadza w ogóle aktualizacji softu tudzież serwisu, więc nie ma potrzeby robić przerw technologicznych. Część aktualizacji Polarowych nie dotyczy poprawy błędów a przede wszystkim nowych feature'ów chociażby dodanie synchro z footpodem w M400, zmiany na prośbę klientów w podglądzie tr. interwałowych, łączenie zegarka z telefonem, itp.

Po trzecie, tak się składa, że pracuję w dziale wytwarzającym oprogramowanie używane przez wiele osób jednocześnie (na całym świecie) i niestety pomimo szczerych chęci uniknięcia nieciągłości działania aplikacji/serwisu NIE da sie przewidzieć problemów podczas aktualizacji w tle (o ile da się ją tak przeprowadzić). Nawet jeśli są przeprowadzane testy na serwerach testowych będących wierną kopią bazy produkcyjnej to zdarzają się problemy przy aktualizacji baz live'owych.
Reasumując, w zasadzie obecne bez użycia serwisu można podejrzeć większość parametrów z treningu w zegarku, no może poza trasą, ale chyba wiemy gdzie biegniemy :bum: . Trasę możesz podejrzeć po zgraniu treningu do telefonu nawet jeśli serwis flow nie jest dostępny, więc nie wiem dlaczego to takei wielkie utrudnienie, kiedy raz w miesiącu przez dzień nie działa flow.
harlan
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 665
Rejestracja: 15 lis 2014, 13:24
Życiówka na 10k: 36:27
Życiówka w maratonie: 2:49:35

Nieprzeczytany post

Astraroth pisze:więc nie wiem dlaczego to takie wielkie utrudnienie, kiedy raz w miesiącu przez dzień nie działa flow.
mondpas pisze: We would like to inform you that we are having a maintenance break in our service and it will be offline on August 12th at 04:00-04:30 UTC.
Przecież tu mowa jest nawet nie o całym dniu a raptem o 30 minutach. Kurczę, nie róbmy rabanu o nic. Myślę, że jakoś każdy da radę przeżyć pół godziny w ciągu doby bez flow, tym bardziej że zdarza się to raz na jakiś czas a nie codziennie. Jak dla mnie to czepianie się dla samego czepiania.
lolo1990
Wyga
Wyga
Posty: 58
Rejestracja: 24 paź 2012, 16:02
Życiówka na 10k: 51:29
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Faktycznie przez syncmytracks nie robi takich baboli z prędkością jak po wrzucaniu ręcznym na endomondo.

Ile czekacie żeby wam wysokość dobrze pokazywał?
truskafka
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 39
Rejestracja: 24 cze 2015, 17:44
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

U mnie trzeba poczekać około minuty, ale czasem obchodzę ten problem i włączam tryb treningowy żeby złapał fixa, np na balkonie a jak już wyjdę z domu to wysokość jest, nie ma znaczenia czy straci łączność z satelitami na chwilę czy nie.
Astraroth
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 484
Rejestracja: 16 mar 2015, 19:28
Życiówka na 10k: 47:10
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

truskafka pisze:U mnie trzeba poczekać około minuty, ale czasem obchodzę ten problem i włączam tryb treningowy żeby złapał fixa, np na balkonie a jak już wyjdę z domu to wysokość jest, nie ma znaczenia czy straci łączność z satelitami na chwilę czy nie.
Wystawianie zegarka na balkon, zeby złapał fixa trenowałam zawsze przy RC3 :ble: , bo tam trzeba było czekać dobre 5 minut a czasem i dłużej.
Co do ustalania przez GPS wysokości ja nie mam z tym nigdy problemu, ale może dlatego zawsze przed biegiem robię kilka minut rozgrzewki i w tym czasie złapie już poprawnie wysokość. Nigdy nie biegnę od razu po wyjściu z domu.
lolo1990
Wyga
Wyga
Posty: 58
Rejestracja: 24 paź 2012, 16:02
Życiówka na 10k: 51:29
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

U mnie też to chwilę trwa zanim złapie wysokość, ale śmieszny jest bug ze jak złapię to na wykresie od razu mam w dół z 30 metrów gdzie biegnę po płaskim potem luz już
r0berto1974
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 8
Rejestracja: 07 cze 2015, 20:40
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Witam
Dziś podczas treningu zegarek wyświetlił komunikat: "Brak miejsca na zapisanie treningu"
Oczywiście trening znikł z pamięci. Czy mieliście taki problem?
Wiem ze pamięć to 30 godzin treningu z gps. Nie widzę możliwości usunięcia starych treningów z zegarka.
Jak zwolnić pamięć?
W serwisie jest opcja usunięcia treningu, jednak to usunie mi trening z zegarka i serwisu.
Obrazek
harlan
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 665
Rejestracja: 15 lis 2014, 13:24
Życiówka na 10k: 36:27
Życiówka w maratonie: 2:49:35

Nieprzeczytany post

To bardzo dziwny komunikat ponieważ zegarek automatyczne usuwa starsze treningi i zapisuje nowe. Nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Chyba będziesz zmuszony skontaktować się z serwisem i podpytać.
New Balance but biegowy
ODPOWIEDZ