MEL. - Schody do Nieba (a właściwie na Everest)

Moderator: infernal

Awatar użytkownika
MEL.
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1590
Rejestracja: 18 wrz 2007, 12:27
Życiówka na 10k: 46:56
Życiówka w maratonie: 3:43
Lokalizacja: Las Kabacki
Kontakt:

Nieprzeczytany post

O mnie:

Jestem początkująca. Biegam regularnie dopiero ok. 10 lat. Mam za sobą trochę biegów, w tym prawie pół setki maratonów, drugie prawie pół ultramaratonów, kilka setek biegów na innych dystansach.

Poza tym jestem od ponad 10 lat początkującą joginką. Jeżdżę też trochę na rowerze, pływam, zdarzają mi się zabawy na rolkach, łyżwach, biegówkach, etc. Kiedyś tańczyłam tango argentyńskie (wrócę do tego!).

Moje główne zajęcie, to spędzanie miło czasu. Miło jest mieć rodzinę - ja mam córkę i syna. Aby móc spędzać czas miło trzeba czasami też mniej miło, a zatem 5 razy w tygodniu pracuję 8 godzin na siedząco.

Cel:

"Schody do Nieba" kojarzy się wszystkim z jednym i choć dziś brzmi dość pretensjonalnie, ja na to nic poradzę. A tak w ogóle to jesteśmy rówieśnikami.

I taki jest właśnie mój obecny cel. Chciałabym podołać wyzwaniu i w ciągu 24 godzin wejść po schodach na wysokość 8848 m (Mt Everest), czyli 65 razy zdobyć 42 piętra w Marriotcie (więcej można poczytać tutaj: everestrun.pl). Na przygotowania mam 7 tygodni (prawie).

Jeśli nie uda mi się, ale zdobędę Mont Blanc lub Elbrus (odpowiednio 35 lub 40 razy), to też będzie dobrze.

Jestem już po kilku treningach i niestety dobrze zdaje sobie sprawę, że będzie bardzo ciężko. Mój wstępny entuzjazm zaczyna powoli gasnąć, dlatego potrzebuję Waszego wsparcia i motywacji. Pomożecie?

Tutaj można zostawić swój komentarz. Zapraszam!
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
MEL.
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1590
Rejestracja: 18 wrz 2007, 12:27
Życiówka na 10k: 46:56
Życiówka w maratonie: 3:43
Lokalizacja: Las Kabacki
Kontakt:

Nieprzeczytany post