Shin Splints
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam. Jestem początkującym biegaczem który od ponad tygodnia zmaga się z tzw. shin splints. Codziennie robię ćwiczenia m.in. na tej stronie http://treningbiegacza.pl/bol-piszczeli ... m-biegacza. Stosuję również maść Extra Strong trzy razy dziennie. Buty które w których biegam to Adidas Galaxy Elite. Chciałbym się zapytać jak długo mam czekać żeby to przestało boleć i czy podczas leczenia tego urazu mam w ogóle nie biegać czy w ciągu tygodnia max. 1 lub 2 razy po 3-4 km lub mniej żeby rozruszać tą nogę. Również znalazłem w internecie że polecane są wkładki na pronację. Jeżeli macie swoje zdanie na temat leczenia lub postępowania, proszę napiszcie bo na pewno bardzo mi się to przyda. Dzięki z góry, z niecierpliwością czekam na waszą opinię i pomoc.
-
- Zaprawiony W Bojach
żadnych wkładek.
gdzie indziej napisałem:
gdzie indziej napisałem:
ja kilka razy zmagałem się z shin splints u siebie i wypracowałem sobie odpowiedni model walki. nie zmniejszam obciążeń treningowych i nie szukam ratunku w nowych butach, natomiast dokładam rozciągania CAŁEJ kończyny dolnej wraz z pośladkami (bo struktury są ze sobą połączone i ból może być powodowany albo chociaż pogarszany przez napięte miejsce gdzie indziej) oraz codzienny automasaż bolącego miejsca.
ja wiem, że to trochę przeczy zdrowemu rozsądkowi, żeby w miejsce, które mocno boli wciskać paluchy, aż pojawią się łzy w oczach, ale to rozwiązanie mnie nigdy nie zawiodło: przykurczone mięśnie, szczególnie piszczelowy tylni ustępują pod mocnym punktowym naciskiem.