Batony energetyczne- praca magisterska

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
Ewacz
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Hej, jestem studentką dietetyki i proszę was o pomoc w wypełnieniu ankiety na temat produktów węglowodanowych i ich syntetycznych odpowiedników na przykładzie batonów energetycznych. Ankieta jest anonimowa i ma posłużyć mi w badaniu preferencji konsumenckich. Z góry dziękuje za udzielone odpowiedzi. Niżej link do ankiety.

https://docs.google.com/forms/d/1PmjZUV ... M/viewform

Pozdrawiam
Ewa
PKO
Kangoor5
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Wypełniłem. Jednej rzeczy mi tam bardzo brakuje. Pytasz o uprawianą dyscyplinę sportu, a w ogóle nie o czas trwania treningów, co z mojej perspektywy jest najważniejsze. Zupełnie inne jest (albo nie ma) uzasadnienie dla spożywania batonów przy wysiłku trwającym godzinę, a całkiem co innego jeśli trening trwa 3, 5 lub więcej godzin.
Awatar użytkownika
Arek Bielsko
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

tez wypełniłem, ale... oczywiście mam ale... :bleble:
przepraszam coś sie tak tych batonów uczepiła? :)
bo akurat dieta sportowa (dieta czyli "sposób odżywiania", a nie jak to jest rozpowszechnione "sposób odchudzania") jest moim ulubionym tematem i osobiście po latach stosowania tego batonowego gówna przerzuciłem się na swoje magiczne mieszanki :bum:

ankieta zrobiona wg mnie trochę "na odwal", taka typowo akademicka na zaliczenie, pytania zbyt ogólne, nic nie pokombinowałaś, o nic nowego nie zapytałaś... a szkoda, obecnie strasznie duzo się dzieje w temacie dietetyki sportowej,
* pytanie o węgle w trakcie treningu - pieczywo? ryż/kasza/makaron? - ale że jak? że podczas treningu (bieganie, siłka, rower, tenis) ktoś wcina kromki albo ryż? :hejhej: