Ból i drętwienia stopy

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
Kelemele
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam, chciałem się najpierw serdecznie ze wszystkimi przywitać. Jestem początkującym biegaczem. Biegałem jakieś 25km tygodniowo. Buty w jakich biegałem to były Kalenji za 50zł z decathlonu, ale pewnie się ubiły i kolana zaczęły trzeszczeć, więc postanowiłem kupić nowe, bardziej sportowe. Poczytałem o rodzajach butów i wyszło że mam tendencję do supinacji. Kupiłem więc takie : NIKE DUAL FUSION RUN 2. Gdy założyłem wszystko wydawało się ok, ale do pierwszego biegu. Moja stopy zwariowały, czułem się jak bym pierwszy raz biegał. Bóle piszczeli (ale powoli przechodzi), stopa drętwiała na poduszce i przy dużym palcu i ogólnie nogi sztywne jak bale. Teraz chciałbym się dowiedzieć że jest ok i nie muszę drugich kupować, ale nie zawsze jest tak jak się chce więc proszę o pomoc i bardzo dziękuję z góry.
PKO
bosak
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Internet to zło ;) Będę to powtarzał do znudzenia. Zastanówmy się wspólnie. Zostawmy bieganie na boku. Czy wcześniej zastanawiałeś się kiedyś jakie kupujesz buty do chodzenia na co dzień, albo na wf? Nie chodzi mi o kolor, rodzaj itp., ale o to czy są to pantofle lub trampki dla supinatorów, pronatorów? ;) To samo z jakimikolwiek innymi butami. Na pewno nie. Przymierzyłeś, kolor odpowiadał i zakup.