Nie wiem co robić

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
Marcelinhok
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Postaram się opisać mój problem. Jestem piłakrzem ale amatorskim. Po zakonczeniu sezonu w listopadzie spuchło mi trochę w kolanie(ale nie miałem żadnego skręcenia czy coś, po prostu spuchło mi nie wiadomo dlaczego). Po miesiacu czasu zeszła opuchlizna więc zagrałem mecz w styczniu i po tym meczu też mi spuchło w kolanie i do tej pory w dolnej części nie zeszło. Zaznaczam, że to kolano mnie w ogóle nie boli, tylko mam naciagniete chyba ściegno bo przysiadu nie mogę do konca zrobic bo "coś tam ciagnie".  I nie wiem teraz czy isc na tą artroskopię czy nie hm...Co poradzicie ?
New Balance but biegowy
wirek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Ja ci dobrze radzę, rób jak uważasz. Ale ja, gdyby mi coś spuchło dwa razy z rzędu, przy dwóch kolejnych wysiłkach, to bym nie kusił złego i poszedłbym do lekarza bo za trzecim razem może być za późno
wirek
Marcelinhok
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Byłem u lekarza i powiedział mi że artroskopie od razu chce zrobić(ale on podobno tylko zabiegi robi więc...), a mogę napisać co w opisie zdjęcia wyszło,
otóż :
"Na wykonanym zdjęciu porównawczym stawówó kolanowych stwierdza się niewielkie wyostrzenia wyniosłości międzykłykciowych oraz bocznej krawędzi powierzchni stawowej k.piszczelowej lewej"
Marcelinhok
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Napiszcie coś :((
Awatar użytkownika
Murat
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Opis RTG sugeruje niwielkie zmiany zwyrodnieniowe kolana /ale niekoniecznie.../Na twoim miejscu posłuchałbym się tego lekarza-jeżeli jest oblatany w atroskopiach to na pewno zna sie dobrze na kolanach.Ewentualnie skonsultuj się z innym doktrorem /ale takim obeznanym z kolanami /
Pozdrawiam!
silos
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post