Bol stopy podczas biegania
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam
Jestem początkującym biegaczem mam stopę neutralna i buty ADIDAS CONQUEST (niedawno kupione). Problem pojawia się po pewnym dystansie i nie tylko w tych butach kiedyś biegałem w zwykłych "adidasach" i problem tez się pojawiał. Jak się tego pozbyć to wnerwiające i nie daje przyjemności z biegania.
Pozdrawiam
Jestem początkującym biegaczem mam stopę neutralna i buty ADIDAS CONQUEST (niedawno kupione). Problem pojawia się po pewnym dystansie i nie tylko w tych butach kiedyś biegałem w zwykłych "adidasach" i problem tez się pojawiał. Jak się tego pozbyć to wnerwiające i nie daje przyjemności z biegania.
Pozdrawiam
- lejek
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 45:18
Cześć,
stopa jest niezwykle złożona i skomplikowana... W którym miejscu Cię boli?
Pozdrawiam,
Lejek
stopa jest niezwykle złożona i skomplikowana... W którym miejscu Cię boli?
Pozdrawiam,
Lejek
-
- Rozgrzewający Się
- wysek
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 32:34
- Życiówka w maratonie: 2:43
- Kontakt:
-
- Wyga
Hmmm, brzmi znajomo... To jest ból czy bardziej takie mrowienie, które z czasem powoduje zamianę stopy w kamień?
Opowiedz coś więcej, czy się rozciągasz przed biegiem, po jakim terenie biegasz (asfalt/las/...)?

Opowiedz coś więcej, czy się rozciągasz przed biegiem, po jakim terenie biegasz (asfalt/las/...)?
-
- Rozgrzewający Się

Tak jak kolega pokazał właśnie te buciorki mam tylko ze czarne:P.
Biegam niestety po betonie... a co do bólu hmmm trudno określić mi się on kojarzy jakby z takim skurczem i owszem tez te części robią się jak z kamienia po zdjęciu butów to dosłownie nie moglem chodzić. Co do rozgrzewki to raczej nic nie stosuje na stopy po za rozgrzaniem kostki.
ps mam nadzieje ze nie będę musiał zmieniacz butów kosztowały 280zł
Pozdrawiam
-
- Rozgrzewający Się
no trudno właśnie mi to określić niedawno parę dni temu raz w nich biegałem ale pisze bo ten problem był tez wcześniej.