Bieganie jesienią a infekcje gardła
-
- Dyskutant
Witam serdecznie. Jestem początkującym biegaczem. Zacząłem biegać w sierpniu 2007 15-20 km / tydz, ale miałem przerwę. Teraz chcę ponownie rozpocząć bieganie, ale mam obawy co do infekcji gardła. Obecnie wiczorami, czyli w czasie kiedy moge biegać, powietrze jest zimne, wilgotne, wieje silny wiatr, a ja zawsze miałem problemy z gardłem (anginy, zapalenie krtani itd). Proszę o poradę - jak Państwo unikacie infekcji gardła, jak sie Państwo zabezpieczacie? Jako początkujący biegacz nie jestem w stanie biegając oddychać wyłącznie nosem.
- Fatal@Error
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
kup se kominiarkę do biegania anti wind 

Nic nie umiem i nic nie wiem, jestem matoł bity w ciemię...
- switch
- Wyga
Przeczytaj ten temat to moze Ci troche pomoze w ociepleniu szyi.
Mozesz sobie jeszcze zakupic za pare zlotych (20-30?) inhalator parowy i regularnie nawilzac gardlo. Jesli dodatkowo wkropisz odpowiednie olejki do inhalatora, to bedzie bomba.
A jesli mieszkasz w bloku, i masz suche powietrze, to dodatkowo nawilzaj cale mieszkanie, bo nie ma nic gorszego dla gardla jak wysuszona sluzowka.
Zdrowka zycze!!
Mozesz sobie jeszcze zakupic za pare zlotych (20-30?) inhalator parowy i regularnie nawilzac gardlo. Jesli dodatkowo wkropisz odpowiednie olejki do inhalatora, to bedzie bomba.
A jesli mieszkasz w bloku, i masz suche powietrze, to dodatkowo nawilzaj cale mieszkanie, bo nie ma nic gorszego dla gardla jak wysuszona sluzowka.

Zdrowka zycze!!
-
- Zaprawiony W Bojach
Kilka rad praktycznych :
1. Ważne jest przyzwyczajenie organizmu, czyli systematyczne bieganie