Witam, jestem nowa na forum. Poszukuję towarzysza bądź towarzyszki do biegania. Nie jestem zupełnie początkująca, ale też nie pokonuję kolejnych kilometrów bez wysiłku. Moja przygoda z bieganiem rozpoczęła się już parę lat temu jako środek w walce z wagą, po początkowym sukcesie przestałam biegać, straciłam motywację itd. Od lutego br. znowu zaczęłam biegać, początkowo na bieżni powolutku, ale jednak wciąż brakuje mi biegu na świeżym powietrzu. No i znowu mam problemy z motywacją, jakoś nikt z rodziny ani koleżanek nie chce do mnie dołączyć,a ostatnio coraz rzadziej zdarza mi się biegać.
Biegam na Grunwaldzie, rejony os. Kopernika, Grunwaldzka, Arciszewskiego itp. I zazwyczaj wieczorem (w zależności od dnia może to być 19-22) co 2-3 dzień. Pewnie na razie byłoby to ok 20-30min na oko:).
Jeśli jest ktoś chętny to mój kontakt na GG 3676801
Poznań-Grunwald
- Gife
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 34:04
- Życiówka w maratonie: 2:42:10
- Kontakt:
Oj, nie ta pora godzinowa, jak dla mnie i rewir też nie mój..Ale jeśli brak Ci motywacji, to biegaj co niedzielę o 9.00 z teamem Saucony Bartoszak..Mają swój temat na forum.
Early Hardcore 4 Life!
Lech Poznań Fanatic
PB: 5000m - 16'27" (nieof.); 10 km - 34'04"; 21,097 km - 1h15'55" 42,195 km - 2h42'10"
Komentarze,Blog
Garmin Connect
Lech Poznań Fanatic
PB: 5000m - 16'27" (nieof.); 10 km - 34'04"; 21,097 km - 1h15'55" 42,195 km - 2h42'10"
Komentarze,Blog
Garmin Connect
-
- Zaprawiony W Bojach
My z Anią biegamy w dokładnie tych samych rejonach, z tym, że Ania jest w stanie biegać ok. 17-18 do 19 max, bo potem kąpiemy małą.
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
oczywiście przed wrzuceniem tematu dokładnie przejrzałam forum, także mniej więcej poczytałam o grupach biegowych, ale na razie wydaje mi się, że to nie dla mnie:P, szukam przede wszystkim osób z mojego rejonu (tzn. nie muszą być tylko te ulice, o których pisałam:), z którymi mogę po prostu wyjść wieczorkiem i trochę potruchtać