szy pisze:Widzisz, a gdybyś był konsekwentny to byś w marketach (które słabo obsługują) nie kupował. Jeśli kupujesz mimo przeszkadzającego Ci słabego poziomu obsługi, dlaczego właściciel sklepu ma iść w koszty i lepiej opłacać czy szkolić swoich pracowników?
No ja akurat jestem konsekwentny. Chciałem kupić byty na miejscu, w sklepie, ale ograniczyłem się w końcu tylko do zmierzenia, znalezienia odpowiedniago rozmiaru i zamówienia ze sklepu internetowego. I nie dla tego, że było taniej, ale dla zasady...
W GoSport kupiłem dwie koszulki w życiu, w Intersport nic i raczej tak zostanie o ile nic się nie zmieni...
Kuba -----> [url=http://www.kuba-pichci.pl]jesteś głodny? zjedz coś![/url] | [url=http://bieganie.pl/forum/viewtopic.php?t=15372]mój blog[/url] | [url=http://bieganie.pl/forum/posting.php?mode=reply&f=28&t=15605]skomentuj[/url]