Witam wszystkich!
Mam problem z pulsometrem Polar RS200. Chodzi o to że szwankuje dźwięk tzn. przy włączonej opcji dźwięku gdy przyciskam różne przyciski to raz dźwięk jest a raz nie ma. To samo mam gdy próbuję przesłać dane za pomocą SonicLink - zegarek twierdzi że wysyla ale nic nie słychać. Po kilkunastu próbach dźwięk pojawia się na kilka przyciśnięć a potem znowu znika. Czasami dźwięk wydobywający się z zegarka jest jakby zniekształcony.
Czy ktoś spotkal się z takim problemem? Dodam tylko że przed 3 miesiącami wymieniałem baterię. Co prawda nie był to serwis Polara bo chyba takiego nie ma we Wrocławiu ale naprawdę porządny punkt zegarmistrzowski (www.dolinski.pl). Generalnie widziałem jak bateria była wymieniana, człowiek posmarował czymś uszczelkę po wymianie więc wydaje mi się że fakt wymiany baterii nie mogł wpłynąć na pojawiające się teraz objawy z głośniczkiem.
Reasumując czy coś takiego można naprawić? A jeśli tak to gdzie?
POLAR RS200 - problem z SonicLink
- Puman
- Stary Wyga
- Posty: 205
- Rejestracja: 11 lip 2002, 20:08
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Gliwice
Miałem dokładnie ten sam problem z tym modelem (z tego co wiem, nie tylko ja).milanos pisze:Witam wszystkich!
Mam problem z pulsometrem Polar RS200. Chodzi o to że szwankuje dźwięk tzn. przy włączonej opcji dźwięku gdy przyciskam różne przyciski to raz dźwięk jest a raz nie ma. To samo mam gdy próbuję przesłać dane za pomocą SonicLink - zegarek twierdzi że wysyla ale nic nie słychać. Po kilkunastu próbach dźwięk pojawia się na kilka przyciśnięć a potem znowu znika. Czasami dźwięk wydobywający się z zegarka jest jakby zniekształcony.
Czy ktoś spotkal się z takim problemem? Dodam tylko że przed 3 miesiącami wymieniałem baterię. Co prawda nie był to serwis Polara bo chyba takiego nie ma we Wrocławiu ale naprawdę porządny punkt zegarmistrzowski (www.dolinski.pl). Generalnie widziałem jak bateria była wymieniana, człowiek posmarował czymś uszczelkę po wymianie więc wydaje mi się że fakt wymiany baterii nie mogł wpłynąć na pojawiające się teraz objawy z głośniczkiem.
Reasumując czy coś takiego można naprawić? A jeśli tak to gdzie?
Wysłałem pulsometr do firmy Sport Konsulting w Krakowie (jedyny autoryzowany serwis Polara w kraju) i tam wymienili mi całe "bebechy" na nowe, tak, że ze "starego" Polarka została mi tylko koperta.
Na szczęście moja zabawka była jeszcze na gwarancji, więc nic mnie to nie kosztowało, a problem z zanikiem dzwięku się skończył.
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 3
- Rejestracja: 02 lip 2007, 09:01
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Ok. To mnie trochę uspokaja bo mam jeszcze 10 miesięcy gwarancji.
Ja kupiłem ten zegarek w sklepie internetowym SPORTUS (kontaktowałem się z właścicielem i on proponuje przesłanie sprzętu do niego) Zastanawiam się tylko czy mogę przesłać bezposednio do Krakowa (byłoby znacznie szybciej - biegam regularnie i brak pulsometru przez dłuższy czas byłby uciążliwy). Aha, karty gwarancyjnej nie mam podbitej (mam czystą kartę + rachunek ze Sportusa, no i całe oryginalne opakowanie instrukcję itd.) Czy zatem można wysłać to do Krakowa przy takich warunkach?
Ja kupiłem ten zegarek w sklepie internetowym SPORTUS (kontaktowałem się z właścicielem i on proponuje przesłanie sprzętu do niego) Zastanawiam się tylko czy mogę przesłać bezposednio do Krakowa (byłoby znacznie szybciej - biegam regularnie i brak pulsometru przez dłuższy czas byłby uciążliwy). Aha, karty gwarancyjnej nie mam podbitej (mam czystą kartę + rachunek ze Sportusa, no i całe oryginalne opakowanie instrukcję itd.) Czy zatem można wysłać to do Krakowa przy takich warunkach?
- Puman
- Stary Wyga
- Posty: 205
- Rejestracja: 11 lip 2002, 20:08
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Gliwice
Najlepiej zadzwoń bezpośrednio do Krakowa i zapytaj.milanos pisze:...Aha, karty gwarancyjnej nie mam podbitej (mam czystą kartę + rachunek ze Sportusa, no i całe oryginalne opakowanie instrukcję itd.) Czy zatem można wysłać to do Krakowa przy takich warunkach?
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 sie 2007, 07:20
Witam mam pytanie do was podajcie mi proszę telefon do Krakowa do serwisu ja mam problem z paskiem od nadajnika na piersi tzn. ( pasek jest wczepiany do nadajnika lewa strona wchodzi prawa wchodzi ale odstaje i nie da sie go docisnąć
. Zegarek zakupiłem w sklepie Sportus cena była ok. A mój drugi problem mam z przesyłaniem danych do kompa z zegarka sygnał jest z zegarka pisze ze ok! a na kompie nic możecie mi odpowiezić co może być nie tak może coś źle robie ? Proszę was biegacz o pomoc prosze



