Buty do 300 zł

hunter44
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 5
Rejestracja: 28 kwie 2020, 11:12
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam.
Zaczynam ostatnio biegać nieco dłuższe dystanse niż byłem w stanie wcześniej. Biegam jedynie amatorsko w zakresie 10 - 21 km. Średnio robię coś z tego przedziału co 2-3 dni. Teren po jakim biegam jest mieszany: asfalt, szuter, las, trwa, łąki itp. Przy dłuższych biegach często czuję ból stóp lub pięt i mam odciski. Moje obecne buty nie nadają się jednak na długie dystanse. Chciałbym wydać na buty coś w przedziale 200-300 zł. Nie znam się na jakie rzeczy patrzeć przy wyborze butów do biegania. Mógłby ktoś doradzić na jakie rzeczy zwrócić uwagę albo zaproponować jakiś model butów? Mam szeroką nogę :ble: Nigdy nie nosiłem długo tzw. wąskich butów bo szybko się rozwalały na moich nogach. Więc muszą to być buty w miarę szerokie.
New Balance but biegowy
Pixa
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 906
Rejestracja: 24 cze 2018, 16:34
Życiówka na 10k: 44:09
Życiówka w maratonie: 4:11:10

Nieprzeczytany post

Jak szeroka stopa to niektóre firmy oferują nieco szersze rozmiary - np. New Balance masz w standardowym lub poszerzanym. Akurat jest wyprzedaż końcówek w oficjalnym sklepie - za 300 zł masz New Balance 880 - bardzo fajne buty ze średniej półki. Dobra amortyzacja, wygodne.
Biegam od lipca 2017
5 km - 21:10 (IX 2019)
10 km - 44:09 (III 2020)
HM - 1:42:42 (VI 2019)
M - 4:11:10 (IX 2019)
Awatar użytkownika
Ziomal
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 19
Rejestracja: 29 kwie 2020, 15:33
Życiówka na 10k: 37:08
Życiówka w maratonie: 3:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Witaj!
Jeżeli chodzi o bieganie asfalt/teren sugerowałbym jednak zakup 2 par: jednych stricte pod asfalt, drugich pod teren. Będzie wygodniej, będzie bezpieczniej, będzie bardziej trwało (choć wiadomo to jednak 2 modele a nie 1).