Który zegarek wybrać?

--Arkadia--
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 25
Rejestracja: 30 cze 2018, 15:31
Życiówka na 10k: 58
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Witajcie.
Od około pół roku zaczynam co raz więcej biegać i sam smartfon/endomondo w moim odczuciu zaczyna nie wystarczać.
Brakuje mi funkcji pomiaru tętna, pomiaru regeneracji potrzebnej po wysiłku, asystenta treningu (wirtualny trener), itd.
Rozważam zakup zegarka i tutaj myślę o Suunto lub Garmin. Pojawiają się pytania czy kupić zegarek nowy czy używany? Pierwotnie rozważałem np. Suunto Ambit 3 Run HR nowy lub używany. Znajomy ma również do sprzedania zegarek Garmin FORERUNNER 220 ale tutaj nasuwa się pytanie czy to urządzenie warto kupić w 2018 roku? Nie szukam urządzeń po pare tyś. ponieważ jestem amatorem z ambicjami a dodatkowo nie chcę powodować przerostu "formy nad treścią"
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć - albo może ktoś również stał przed takim wyborem?
Z góry dziękuję za wskazówki.
Pozdrawiam
Arek
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
wiron
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 3
Rejestracja: 03 lip 2018, 08:13
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

tak naprawdę oba te zegarki sa bardzo do siebie podobne mówiąc o wyglądzie jak i o funkcjonalności przy czym garmin jest chyba bardziej casualowy. Szczerze nie ma różnicy czy kupisz używany czy nowy bo taki zegarek jest cięzko zepsuć, byle byś nie trafił na podróbkę, ale w takich przypadkach wystarczy poprosić sprzedającego o dowód zakupu :)
Artykuł o depilacji laserowej, polecam https://pieknojestwtobie.com/depilacja- ... -vectus-2/
--Arkadia--
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 25
Rejestracja: 30 cze 2018, 15:31
Życiówka na 10k: 58
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Nieprzeczytany post