Cześć,
Mam problem z synchronziacją sanych z zegarka z app Movescount. Mam już 100% pamięci w zegarku i łączę się przez Bluetooth z telefonem i aplikacją Movescount. Wyświetla mi się w telefonie "Połączony" i wchodzę w treningi, a tam jest pusto. Czy powinnam podjąć jakieś dodatkowe czynności? Choć jak naciskam coś w trakcie w zegarku pyta, czy przerwać synchronizację. Będę wdzięczna za pomoc
Problem z synchronizacją Sunnto Ambit 3
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 11474
- Rejestracja: 16 kwie 2008, 22:31
apka na Androida raz działa raz nie. podłącz zegarek przez kabel do kompa i zrzuć treningi przez moveslink
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 11474
- Rejestracja: 16 kwie 2008, 22:31
jeżeli masz zainstalowany program moveslink na komputerze i ładuje się razem z windowsem przy starcie, to program automatycznie wykrywa podłączenie zegarka i ściąga dane.