Buty dla początkującego.

dominik905
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Cześć.
Szukam jakiś butów do biegania do max 200zł. Zdaję sobie sprawę, że raczej do tej kwoty nie znajdę nic niesamowitego, ale może jednak coś się znajdzie.
Biegam tylko na bieżni.
znalazłem takie: http://allegro.pl/nike-free-5-0-buty-do ... 60252.html
ale nie znam się na tych butach więc nie wiem czy będą ok na bieżnie czy nie :(
PKO
squarePants
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 36:51
Życiówka w maratonie: 2:51

Nieprzeczytany post

Generalnie Nike Free 5.0 to dobre butki, ale te konkretne, za taką cenę, mogą być podróbkami z Chin. Można to będzie chyba po nadruku na metce. Jest kilka poradników w internetach.
IM 9:40
1/2IM 4:31
1/4IM 2:05
Ol 02:07:26
Ultra 6h 70km
M 2:48
HM 1:18
Awatar użytkownika
b@rto
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 38:38

Nieprzeczytany post

Kipruny MD w Decathlonie (decathlon Piaseczno wrzucił na fb takie zdjęcie) widziałem nawet za 99 zł. Wg mnie to bardzo dobre buty jak na początek, aby były wygodne.
FasterFaster
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

slyszalem o nich, a macie więcej propozycji? chodzi mi o jakies oryginalne buty do biegania, wiadomo, cena zeby byla w miare niska, ale zeby jakosc za to byla wysoka i zeby mi sluzyly na lata
Awatar użytkownika
katekate
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 45.18
Życiówka w maratonie: 3.42.11

Nieprzeczytany post

na lata? :tonieja: to może drMartens :bum:
komentarze
nic nie muszę, mogę wszystko
Awatar użytkownika
Brando
Stary Wyga
Stary Wyga

Nieprzeczytany post

Wiecie nike, adidas itp. Bo to musi jakoś wyglądać... mało kto kojarzy jakieś decathlony kipruny i inne ekideny kalendżi...
A nike to nike... :) nie ważne, że jakieś decathlony za 99zł są lepsze do biegania niż nike za 199... musi być znaczek...

@ Edit