Niedrogi i dobry zegarek sportowy z GPS

Muushuu
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Hej Kochani!

Poprawiam swój temat, żeby nie zakładać nowego :) Pytałam o opaskę sportową OBAND T2, jednak jak się okazało nie posiada ona GPS oraz współpracuje wyłącznie z aplikacją Fii, z której nie można eksportować w ogóle tras do innych aplikacji, typu Navime, czy Endomondo :)

I tutaj pytanie do Was - możecie polecić mi niedrogi, ale dobry sprzęt (opaska sportowa, zegarek - z naciskiem na zegarek), który posiada wbudowaną funkcję GPS i potrafiłby mi dokładnie zmierzyć przebytą trasę? :) Jestem laikiem w tej kwestii w związku z tym nie mam pojęcia, czego szukać :) Bardzo proszę Was o pomoc!

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony 18 lis 2015, 14:09 przez Muushuu, łącznie zmieniany 1 raz.
PKO
Awatar użytkownika
spens
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 48:35
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Ta opaska nie ma GPS więc nie będzie mierzyła Tobie dystansu :)

Poszukaj jakiegoś najtańszego Garmina
Facebook / Endomondo / Garmin Connect

PB:
5k - 20:43 (parkrun Rumia, Rumi 02.2018)
10k - 41:48 (Bieg Urodzinowy, Gdynia 02.2018)
HM - 1:38:26 (Onico Gdynia Półmaraton, Gdynia 03.2017)
M - 3:39:35 (40. Maraton Warszawski, Warszawa 09.2018)
Muushuu
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Właśnie też to przed chwilką zweryfikowałam, także szukam dalej :)
Będę bardzo wdzięczna za Waszą pomoc i propozycje :)
Awatar użytkownika
spens
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Forerunner 10 - dostępny w różnych kolorach
http://www.eazymut.pl/nawigacja-sportow ... zarny.html

Jeśli chcesz mieć coś co porządnie zmierzy dystans to taniej będzie ciężko :/ no chyba że jakaś używka na allegro ale tylko z gwarancją :)

PB:
Muushuu
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Super, dziękuję za odpowiedź! Miałam właśnie ten model na oku, może w końcu się skuszę :)