Jaki zegarek z GPSem na początek
-
- Dyskutant
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam. Biegam już ponad 3 lata ze zwykłym zegarkiem. Pomyślałem o zakupie nowego zegarka z GPSem. Nie znam się nic a nic na takim sprzęcie. Moglibyście powiedzieć na co patrzeć, na jakie funkcje, jakie firmy omijać z daleka. Jestem teraz w USA i chciałbym przeznaczyć jakieś 200-250 usd. Nie musi być jakiś wypasiony, najnowszy sprzęt. I czy są firmy które będą świadczyć gwarancję na zakupiony w USA towar na terenie Polski.
- adam1adam
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 33:10
- Życiówka w maratonie: 2:32:24
Teraz to nie taka prosta sprawa ja tez sam " zglupialem ".
Mam Garmina 605 ,ale cyferki sa tak male , ze podczas szybkiego biegu nie widze
po ile lece! Myslalem o czys nowym ale niestety ile zegarkow tyle + i -.
Jednak przy wyboze trzeba sie kierowac 1. wskazaniam GPS (jego dokladosc i czas reakcji
standard w nowych to 5s ale co to oznacza: co 5s masz weryfikacje tempa
)
2. Latwosc obslugi (niby prozaiczna sprawa -duzo by mowic).
Jak mam cos teraz kupowac do zwyklego biegania (treningu ) to:
1.Duze cyferki i przejrzystosc
2.Latwosc obslugi
3.Dokladny GPS ( nie jakies tam mapy , czy traking, wybor sateltow, wirtualny runner itp)
4.Trening interalowy
5.Sygnaly dzwiekowe i count down
i to wszystko . Niestety
Mam Garmina 605 ,ale cyferki sa tak male , ze podczas szybkiego biegu nie widze
po ile lece! Myslalem o czys nowym ale niestety ile zegarkow tyle + i -.
Jednak przy wyboze trzeba sie kierowac 1. wskazaniam GPS (jego dokladosc i czas reakcji
standard w nowych to 5s ale co to oznacza: co 5s masz weryfikacje tempa

2. Latwosc obslugi (niby prozaiczna sprawa -duzo by mowic).
Jak mam cos teraz kupowac do zwyklego biegania (treningu ) to:
1.Duze cyferki i przejrzystosc
2.Latwosc obslugi
3.Dokladny GPS ( nie jakies tam mapy , czy traking, wybor sateltow, wirtualny runner itp)
4.Trening interalowy
5.Sygnaly dzwiekowe i count down
i to wszystko . Niestety

- sochers