Koszulka
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
witam,dopiero co zaczynam swoją przygodę z bieganiem i jestem całkowicie zielony w tym
a chodzi mi mianowicie o to czy koszulka narciarska nada się do biegania ?
a chodzi mi mianowicie o to czy koszulka narciarska nada się do biegania ?
-
- Rozgrzewający Się
czyli bardziej nada się na jesienno-zimowe dni ?
-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 36:27
- Życiówka w maratonie: 2:49:35
Zdecydowanie
Choć dla mnie i wtedy byłaby za ciepła. Teraz poszukaj sobie jakiejś koszulki sztucznej, przewiewnej i szybko schnącej. W decathlonie takie najtańsze za 20 zł będą o niebo lepsze niż narciarska na takie upały.

-
- Rozgrzewający Się
http://www.decathlon.pl/koszulka-ekiden-id_8325694.html
http://www.decathlon.pl/spodenki-ekiden ... 25702.html
tanio i przesyłka gratis
dzięki wielkie harlan
http://www.decathlon.pl/spodenki-ekiden ... 25702.html
tanio i przesyłka gratis

dzięki wielkie harlan
-
- Rozgrzewający Się
narciarska nie bardzo najlepiej kupić z specjalnego materiału żeby twoje ciało oddychało i myślę że w tej koszulce się będziesz szybko pocił
-
- Rozgrzewający Się
Kochani ja koszulki mam. Jednak w chłodne dni - niedługo jesienne i zimowe to zamało. Poszukuje coś na długi rękaw. Longa - by był w miarę przywarty do ciała. Do tego kurtka. Mam niby jakąś, ale po jednym biegu jest cała mokra. Polecicie coś taniego ?:D
- krzysztof jot
- Zaprawiony W Bojach
to chyba dobrze - koszulka ma być mokra a Ty masz czuć sie sucho - tak działa bielizna termoaktywna. Nie sądzisz, że zimą pod kurtką ona będzie sucha?. Moja wygląda jakbym wyszedł z rzekispeedy morąg pisze:Kochani ja koszulki mam. Jednak w chłodne dni - niedługo jesienne i zimowe to zamało. Poszukuje coś na długi rękaw. Longa - by był w miarę przywarty do ciała. Do tego kurtka. Mam niby jakąś, ale po jednym biegu jest cała mokra. Polecicie coś taniego ?:D