Buty dla początkującego biegacza

kacperq
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Cześć. Jestem dość początkującym biegaczem (biegam prawie codziennie od dwóch tygodni, po 6-7km), w związku z czym poszukuje odpowiednich dla siebie butów. Póki co korzystam z jakiegoś szajsu za 50zł i mam tego serdecznie dosyć ;) Mogę wydać maksymalnie 200zł, ale jeśli w tej cenie nie ma nic wartego uwagi to proszę o poinformowanie mnie o tym ;) Od butów oczekuje przede wszystkim wygody oraz dobrej amortyzacji, bo w obecnych butach po prostu bolą mnie nogi. Z góry dzięki!

A teraz coś o mnie:
85kg
175cm wzrostu

Nie da się ukryć że biegam głównie po to by zrzucić kilka kilogramów.
PKO
Awatar użytkownika
Skoor
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Nogi Cię bolą może nie od butów a od "biegam prawie codziennie"?
darekc1
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Przejdz na 3 razy w tygodniu na poczatku , a prawie codziennie zostaw na później. Buty za 200 / 250 zł przy wyprzedażach mozna wyrwac naprawde dobre.
krzys1001
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 00:37:35
Życiówka w maratonie: 02:58:32

Nieprzeczytany post

Przychylam się do tego co napisali poprzednicy. Buty nie rozwiążą problemu a może stać się taka sytuacja, że nasilą się bóle po wymianie butów.

A jeśli chodzi o wymianę butów to za 200 zł jest spory wybór. Ja od siebie polecałbym kupić coś taniego. Następnie pobiegać, zobaczyć czy spodoba Ci się zabawa z bieganiem, poczytać na temat obuwia biegowego i samemu zaobserwować czego potrzebujesz.
kacperq
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Tzn. biegłem wczoraj i strasznie zaczęła mnie boleć lewa noga, ale w dzisiejszym biegu już wszystko było ok. Co nie zmienia faktu że obecne buty są strasznie niewygodne, także muszę kupić nowe "na gwałt".

@krzys1001