Apple Watch a inne produkty ?
- smutny
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: 48:52
- Życiówka w maratonie: brak
Noszę się z zamiarem zakupu jakiegoś diwajsu który będzie mierzył mi tętno. Obecnie używam iPhone to rejestrowania moich wyników natomiast jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o pulsometry. Idą najprostszą dla mnie drogą zacząłem kombinować czy nie kupić Apple Watch, mogę mieć ten zegarek w cenie na USA czyli 349 $ + State Tax czyli i tak dużo taniej niż z DE czy allegro. Teraz pytanie - jest sens pakować tyle keszu po to, żeby mieć pulsometr czy też lepiej kupić sam pulsometr i jakoś podpiąć to via Bluetooth do iPhone ?
-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: brak
Jak masz ochotę na Apple watch to oczywiście go kup.
Czy jest to najlepsze rozwiązanie/urządzenie do badania pulsu - chyba nie.
Wszystko zależy od potrzeb i celów.
Opaski HR na klatę mają swoje dobre i złe strony, pulsometry optyczne również.
Z IPhonem da się sparować wszystkie urządzenia tego typu które przesyłają dane w systemie Bluetooth 4.
Moim zdaniem warto kupić urządzenie ktore ma możliwość transmisji poprzez BT4 i ant+. Zawsze jest otwarta opcja sparowania z zegarkiem czy komputerkiem który działa w oparciu o ant+ (np. Garmin jeśli mnie pamięć nie myli).
Przykładem opaski na klatę (HR) może być Wahoo X (z serii monitorów pracy serca - strasznie dziwna nazwa) - BT4 i ant+.
Z drugiej strony są optyczne monitory pracy serca, np. Mio - Link, Fuse (oraz ich zegarek z takim dodatkiem), które zakłada się nieco wyżej ponad nadgarstek.
Działają podobnie dokładnie do tych co są na pasie na klatce piersiowej pomijając lekkie opóźnienie wynikające z faktu że urządzenie jest jednak oddalone od serca.
Mam akurat Mio Fuse od jakiegoś czasu. Dotychczas używałem jakiejś starej Sigmy ale się rozwaliła.