Buty treningowe z dropem 4-6mm

Skomand
Dyskutant
Dyskutant
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam, powoli nadchodzi czas zakupu nowych butów. I tutaj chciałbym poprosić was o propozycje i porady. Do tej pory używałem Kalenji Ekiden One i Puma Fass 1000. Pumy nie przypadły mi do gustu ze względu na dużą ilość amortyzacji, która powoduje efekt zapadania się stopy oraz wysoki drop prawdopodobnie przez który zaczepiałem nieraz piętami o podłoże, dlatego też więcej biegałem w Kalenji. Staram się biegać raczej ze śródstopia.
Ważę ok 85kg przy 178cm wzrostu. Jestem początkującym biegaczem i raczej zielonym w kwestii doboru obuwia ale wg moich obserwacji stopa neutralna z lekką tendencją do supinacji(stare buty starte lekko przy zewnętrznych krawędziach).
Chciałbym spróbować butów z mniejszym dropem (4-6mm) i amortyzacją, ale nie całkowicie jej pozbawionych. Biegam treningi 5-10km 3 x w tygodniu czasami dłuższe wybieganie głównie po ubitych leśnych ścieżkach, czasem trochę kostki i asfaltu przeważnie na dobiegnięcie do lasu mniej więcej w proporcji 70% las - 30% kostka, asfalt. Pieniądze jakie chciałbym na nie przeznaczyć to max 400zł.
Przeglądając internet natrafiłem na ten model który zbiera dość dobre recenzje: http://sklepbiegowy.com/?md=products&id ... -s20238-1&

Uprzejmie proszę o wasze propozycje i ewentualne uzasadnienie dlaczego właśnie ten model polecacie.
PKO
marcinnek_
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 38:57
Życiówka w maratonie: 3:04:19
Kontakt:

Nieprzeczytany post