Pulsometr z gps do ok. 800zł
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: 40:58
- Życiówka w maratonie: brak
Witam,
Chcę sprawić sobie pulsometr z gpsem. Mój budżet oscyluje wokół 800zł. Zastanawiam się nad polarem m400.
Dobrze byłoby, aby pulsometr miał czytelny ekran, możliwość ustawienia interwałów, bezproblemowe zgranie treningów i wykresów tętna na komputer. Zdaję sobie sprawę, że prawie każdy pulsometr ma te funkcje, ale nie chcę wyrzucać kasy w błoto albo żałować zakupu po tygodniu. No i na dodatek, jestem zielony w tym temacie. Dlatego proszę Was o pomoc w wyborze jak najlepszego pulsometru z gpsem dla mnie.
Za każdą radę będę bardzo wdzięczny.
Chcę sprawić sobie pulsometr z gpsem. Mój budżet oscyluje wokół 800zł. Zastanawiam się nad polarem m400.
Dobrze byłoby, aby pulsometr miał czytelny ekran, możliwość ustawienia interwałów, bezproblemowe zgranie treningów i wykresów tętna na komputer. Zdaję sobie sprawę, że prawie każdy pulsometr ma te funkcje, ale nie chcę wyrzucać kasy w błoto albo żałować zakupu po tygodniu. No i na dodatek, jestem zielony w tym temacie. Dlatego proszę Was o pomoc w wyborze jak najlepszego pulsometru z gpsem dla mnie.
Za każdą radę będę bardzo wdzięczny.
Sufit staje się podłogą.
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: 35:43
- Życiówka w maratonie: 2:59:01
Sam niedawno szukałem gps-a w tej cenie i wybór padł właśnie na Polara m400. Biegam z nim od stycznia i jestem bardzo zadowolony - wątpię, żebyś w tej cenie znalazł coś lepszego. Ma wszystkie funkcje, o których pisałeś, działa bez zarzutu.
10k - 35:43, 1/2 - 1:19:43, 42k - 2:59:01
-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: brak
m400 jako przede wszytkim pulsometr będzie bardzo dobry i chyba najlepszy w tym przedziale cenowym. Na gps też nie ma co narzekać. Ogólnie bardzo dobry sprzęt i jak dobrze poszukasz to jeszcze ci z 100zł w kieszeni zostanie 

-
- Stary Wyga
- Życiówka na 10k: 50