Witam,
Ostatnio byłem dłuższy czas za granicą. Niestety mój model zegarka Garmin Forerunner 110 od pewnego czasu zaczął się zawieszać + pasek się po prostu wyrobił. Nie miałem możliwości reklamowania stamtąd. Po powrocie do polski odnalazłem paragon. Zegarek został zakupiony w pewnym sklepie online i data zakupu to 28.12.2012. Proszę powiedzcie czy w takiej sytuacji jest szansa że producent uzna reklamację jeśli problemy powstały za czasu gwarancji?
Pozdrawiam.
Czy gwarancja jeszcze ważna?
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 lip 2013, 14:09
Najlepiej zadzwoń do nich i zapytaj.
http://www.garmin.com/pl/company/kontakt/
http://www.garmin.com/pl/company/kontakt/
-
- Dyskutant
- Posty: 28
- Rejestracja: 05 cze 2011, 22:22
- Życiówka na 10k: 46.01
- Życiówka w maratonie: 4:04:02
Garmin uwzględnił reklamację przysyłając nowy model Garmin Forerunner 210 :D co mnie niezmiernie cieszy
Na zegarek jest 2 letnia gwarancja od daty wymiany.
Szybko, sprawnie, profesjonalnie
Pozdrawiam.

Szybko, sprawnie, profesjonalnie

Pozdrawiam.