Aplikacja idealna - jaka powinna być?

kiniu
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam,
niedawno zainteresowałem się bieganiem. A, że jestem programistą, to od razu wziąłem się przy okazji za pisanie własnej aplikacji. Wiadomo - jest ich mnóstwo, ale żadna nie jest idealna.

I tutaj moje pytanie do Was.

Jaka powinna być aplikacja idealna? Jakie funkcje powinny się znaleźć, co jest ważne dla biegacza. Co znacie z innych apek, co Wam się podoba, a co chcielibyście zmienić. Co jest przereklamowane?

Będę wdzięczny za Wasze opinie. Przy czym nie chciałbym dyskutować, która obecna apka jest najlepsza, tylko jakie konkretne rozwiązania się sprawdzają.

Nie podam tutaj nazwy mojej apki, żeby post (mój pierwszy) nie był potraktowany jako tania reklama :)

Pzdr
PKO
fantom
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 42:21

Nieprzeczytany post

Interfejs webowy, analiza wszystkich parametrow na wykresach, mozliwosc zoomowania wykresow w dowolnym przedziale, podstawowa analiza tekstowa czyli czas,temp,hr srednio na caly bieg i na poszczegolne lapy, obsluga wielu urzadzen a nie tylko jedynego slusznego producenta, obsluga najwazniejszych przegladarek i systemow operacyjnych. garmin connect ma w zasadzie prawie wszystko gdyby nie to ze nie dziala na wszystkich przegladarkach oraz ze nie dziala na Linuxie (gdzie paradoksalnie najlatwiej o obsluge sprzetu).

Co do meritum to wedlug mnie gra nie warta swieczki i szybko rzucisz to w cholere ale wiem ze i tak sie na to rzucisz. Jesli naprawde masz zaciecie to sprobuj pogadac z garminem ze chcialbys im dorobic wtyczki do chociazby Chrome-a oraz zmodyfikowac te juz istniejace zeby dzialaly pod Linuxem - wiekszy bedzie z tego pozytek.
Awatar użytkownika
sochers
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 44:15
Życiówka w maratonie: 3:48:12

Nieprzeczytany post