Dzięki wszystkim za odpowiedzi
"Nie zapomnij o bieganiu" - to słuszna uwaga

Akurat podczas testów podobną część czasu spędzam na programowaniu, jak i na testowaniu, więc nie jest źle.
"iOS i iOS zaczyna mnie to wkur**** wszędzie te iphony je****" - pracuję jako programista, miałem do czynienia z kilkudziesięcioma modelami telefonów (wszystkich platform). Użytkowałem Androida 2 lata na co dzień. I obiektywnie stwierdzam, że iPhone bije andka na głowę (mimo, że byłem bardzo sceptyczny). W Androidzie codziennością było: ciągłe wieszanie, ciągłe kręcenie kółeczkiem, częste restarty telefonu, bo zgubił zasięg (komórkowy, GPS). Czasem inny proces zajął zasób aparatu i ten się nie uruchamiał. Czasem ktoś dzwonił, ale nie pojawiała się słuchawka do odbioru... wymieniać mogę w nieskończoność, ale nie o to w tym wątku chodzi

BlackBerry i Symbian umierają. WP też nie wróżę sukcesu - mimo mocnej kampanii, Microsoft się wycofuje z interfejsu metro. Windows 8 nie jest kompatybilny z 7.5, więc pewnie 9 nie będzie kompatybilny z 8. A to trochę zniechęca do pisania na ten system
Także pozostaje "jedyny, słuszny system"

Wydaje mi się, że wśród krytykujących jest bardzo mały odsetek osób, które używały tego systemu na co dzień przez dłuższy czas.
Serwis WWW już mam napisany, choć na razie nie ma jeszcze takich zaawansowanych statystyk, więc nie zaczynam od zera.
Wspomniane navime oczywiście znam. Szczerze mówiąc, to był troche motywator dla mnie, żeby napisać własną apkę. Mimo tak wielu popularnych apek do nagrywania tras, polski pasjonat był w stanie się przebić i ma przychylne recenzje. Dlatego pomyślałem, że moja apka będzie uzupełnieniem na rynku, o polską apkę iOS.
navime nie ma tych wszystkich funkcji o których piszecie i jakoś daje radę. Więc na początek postanowiłem się skupić na podstawowych funkcjach, raczej kierując swoją apkę, dla kogoś kto biega od czasu do czasu, a nie jako regularna pomoc treningowa.