Puma made in Vietnam ???

Awatar użytkownika
suvorov
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam,

postanowiłem ostatnio wrócić do biegania, tym razem w prawdziwych butach-do-biegania.
Kupilem buty VISTA II (albo CJXR, i to i to było na nalepkach, na pudełku było Puma Cell, na butach logo i naszywki Puma), za 189,00 zł w sklepie Giacomelli w MediaMarkt w Krakowie.
Zastanawiaja mnie następujące rzeczy:

1. Buty MADE IN VIETNAM – no ale w dobie globalizacji Puma może mieć tam przeciez wlasna fabryke,,
Zreszta wiekszosc Asics, Reebook co tam widzialem to made in Indonesia or China etc.
2. Nie dostalem gwarancji na buty, tylko dwuletnią rekojmie.

Czy kupilem podróby ...? chyba w takim sklepie nie sprzedawano by shitu ...
Nie mam doświadczenia w kupowaniu butów sportowych, wieć byłbym wdzięczny gdyby ktoś bardziej doswiadczony rozwial moje watpliwosci

Z gory dziekuje i pozdrawiam
another brick in the wall
PKO
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48

Nieprzeczytany post

Nie tam. Że podróby bym się nie obawiał.
Przeczytaj ten temat:
http://www.bieganie.home.pl/cgi-bin/iko ... &topic=309
PAwel
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post