informacje nt. starych modeli adidas

kam88
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Hej,
to mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich :)

Moje pytanie brzmi - gdzie (i czy w ogóle) można znaleźć informacje na temat modeli butów z poprzednich lat? Chodzi mi konkretnie o buty Adidas.. Otóż jestem początkującą biegaczką, a buty, w których w tej chwili biegam kupiłam ze 2? lata temu w outlecie z zamiarem noszenia ich na aerobik... Zapał na aerobik przeminął, pojawił się zapał do biegania i tak już trwa od prawie roku. Przeglądam czasami strony sklepów biegowych i oglądam różne buty - co prawda nie planuję na razie wymiany, bo moje buty mają na razie ledwo 350 km przebiegu - ale zastanawia mnie, jak mogłabym porównać oglądane modele z moimi butami (np. czy "umiarkowana" amortyzacja to znaczy większa czy mniejsza niż w moim modelu). Wiem, że najlepiej byłoby po prostu pójść do sklepu biegowego, pomierzyć i porównać, ale jak napisałam - na razie i tak nie planuję wymiany, więc chodzi mi raczej o jakiś opis producenta, katalog czy coś...

Udało mi się znaleźć mój model na e-bayu: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_kw=ad ... e+trainers , może ktoś coś wie na jego temat? Będę wdzięczna za każdą informację :)

pzdr
PKO
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48

Nieprzeczytany post

Nie ma takiej porównywarki. To znaczy nie wydaje mi się, żeby była.
kam88
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Tzn. nie chodziło mi stricte o porównywarkę, tylko raczej o informacje na temat tego konkretnego modelu, żeby mieć jakieś odniesienie do innych modeli.... coś w stylu jak opisane są modele na sklepbiegacza.pl
Awatar użytkownika
wiktor ia
Stary Wyga
Stary Wyga
Życiówka na 10k: 1:01:21

Nieprzeczytany post