newbalance tak czy nie?
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam mam parę pytań będę wdzięczny za szczerą odpowiedź: )
przygotowuję się do biegania w zimie na ten cel postanowiłem przeznaczyć około ~600 zł na kurtkę zimową do biegania oraz legginsy jako że nie znam się na tym specjalnie wybrałem takie produkty:
KURTKA: http://www.newbalancesklep.pl/odziez/ko ... gania.html
LEGGINSY: http://www.newbalancesklep.pl/odziez/ko ... gania.html
1.czy lepiej kupić coś innego w tej cenie? ew jakiej firmy : )
2. polecacie jakiś dobry sklep z odzieżą do biegania we Wrocławiu/Opolu?
3. czy przy kupowaniu przez neta polegając na samych danych typu wzrost cm w pasie itd. można idealnie dopasować rozmiar wymienionych produktow czy lepiej jechać i mierzyć : )
przygotowuję się do biegania w zimie na ten cel postanowiłem przeznaczyć około ~600 zł na kurtkę zimową do biegania oraz legginsy jako że nie znam się na tym specjalnie wybrałem takie produkty:
KURTKA: http://www.newbalancesklep.pl/odziez/ko ... gania.html
LEGGINSY: http://www.newbalancesklep.pl/odziez/ko ... gania.html
1.czy lepiej kupić coś innego w tej cenie? ew jakiej firmy : )
2. polecacie jakiś dobry sklep z odzieżą do biegania we Wrocławiu/Opolu?
3. czy przy kupowaniu przez neta polegając na samych danych typu wzrost cm w pasie itd. można idealnie dopasować rozmiar wymienionych produktow czy lepiej jechać i mierzyć : )
- moonfall84
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 52:00
Ja myślę że nie ma co przesadzać.
Jak masz możliwość do idź do Decathlona i sobie parę rzeczy przymierz, zobacz jakość.
Na pewno wyjdziesz na tym lepiej.
Ja bym wolał już 2 pary legginsów kupić, bluzę, kurtkę, czapkę, rekawiczki, komin(buff).
I pewnie jeszcze coś by Ci zostało z tych 600zł.
Ale to tylko moje zdanie kolego.
Jak masz możliwość do idź do Decathlona i sobie parę rzeczy przymierz, zobacz jakość.
Na pewno wyjdziesz na tym lepiej.