Początek biegania i pierwsze buty

Zachmaniak
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam wszystkich !

To mój pierwszy post na forum, więc może trochę informacji o sobie

Wzrost 196
waga 114 (docelowo chcę zejść do 96)
rodzaj stopy : nie mam bladego pojęcia ale wydaje mi się że mocno pronująca, mam lekkie płaskostopie (wziąłem to sobie stąd http://bieganie.pl/?show=1&cat=170&id=952)
Rozmiar stopy: 48/49

od jakiegoś czasu zacząłem biegać, i w końcu przyszedł ten moment żeby zamienić stare wysłużone adidasy na jakieś porządne buciory do biegania, biegam 50/50 po leśnych ścieżkach albo po ścieżkach rowerowych czy chodnikach. Chciałbym kupić buty, w których będę mógł zasuwać po obu nawierzchniach zarówno w zimie jak i w lecie , zastanawiałem się trochę nad asics gel kayano 17 ale w kwestii sprzętu, a butów w szczególności, jestem totalnym laikiem.
Bardzo byłbym wdzięczny za jakiekolwiek sugestie bądź porady :)

Pozdrawiam wszystkich
PKO
Awatar użytkownika
maly89
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 37:44
Życiówka w maratonie: 02:56:04
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Przede wszystkim przed zakupem butów zrób badanie biomechaniki stopy bo może Ci się wydawać, że masz stopę mocno pronującą a rzeczywistość pokaże, że nie. Większość sklepów oferuje takie badanie za darmo jeśli kupisz u nich butów. Co do Kayano jeśli jesteś pronatorem to jak najbardziej.
1064
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Ja mam 190 i waze 115kg. Biegam (na powaznie) juz 2 miesiace. Zdazylem juz przetestowac dwa modele adidasa i zachwycic sie w sklepie asics kayano17, jednak po wlozeniu ich na nogi... jakos tak dziwnie.
Czytalem czytalem i kupilem NIKE LUNARGLIDE+ 3 bo ktos testujacy w internecie napisal ze sa dla niego za miekkie i malo czuje podloze :-)