RunKeeper vs Endomondo

KTORY PROGRAM NA iPHONE'A JEST NAJLEPSZY DO BIEGANIA?

RunKeeper
5
26%
Endomondo
14
74%

Liczba głosów: 19
SoulMan
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam wszystkich,

Jestem początkującym biegaczem. Można powiedzieć, że od wczoraj. Posiadam iPhone 3GS. Postanowiłem od samego początku wspomagać się programem. Po przeczytaniu kilku artykułów wybrałem 2 programy:
- RunKeeper
- Endomondo

Dzisiaj wykonałem swój pierwszy bieg z programem RunKeeper.
Jednak w dalszym ciągu nie wiem, który program wybrać, i stąd ten post, abyście wyrazili swoją opinie. Zanim to się stanie, chciałbym przestawić swoje spostrzeżenia.

I. RunKeeper:
1. Jeżeli chodzi o przejrzystość programu - super
2. Pierwszy dystans, który przebiegłem, program pokazał bez żadnego okłamania - super
3. Możliwość słuchania muzyki podczas treningu, co kilometr coach mówił mi, ile przebiegłem, z jaką prędkością, średni czas - super.
4. Mam tylko zastrzeżenia co do portalu RunKeeper.com - wydaję mi się, że jest za mało rozbudowany.
Tak naprawde, mogę tylko przejrzeć swoję standardowe statystyki, i tylko średnią ilośc km (total) itd. Wszystko total. Jeżeli chce zobaczyć dokładne statystyki, muszę dołączyć do RunKeeper ELITE - co kosztuje 20$ ...
Brak jest jakichkolwiek rywalizacji.
5. Czytałem również w którymś artykule o RunKeeper Pro - jednak nie mogłem znaleźć tego programu na AppleStore

II. Endomondo
1. Co prawda, nie biegałem jeszcze z tym programem - więc nie wiem jak jest z dokładnością mapy.
2. To co przykuło moją uwagę to całościowa platforma społecznościowa.
Dokładne statystyki są bezpłatne - co jest przydatne.
Endomondo posiada również opcję rywalizacji. Organizowane są różne "konkursy" - kto szybciej przebiegnie daną ilość km, kto więcej przebiegnie w danym okresie czasowym itd. Bardzo mi się to podoba, ponieważ to jest bardzo dobry sposób motywacyjny i bieganie nie jest nudne.