Odpowiednie spodenki
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam,
Jestem amatorem biegania (biegam dopiero 3 tygodnie), jednak sprawia mi to wielką satysfakcję. Nigdy nie byłem typem sportowca, jednak postanowiłem coś zmienić w swoim życiu i zacząłem biegać. Aktualnie zainwestowałem tylko w buty do biegania, a reszta to odzież, którą miałem w szafie. Niestety pojawiają mi się otarcia w kroku. Chcę kupić sobie spodenki jednak nie wiem co wybrać. Myślałem o czymś takim http://www.run4fun.pl/dri-fit-filament- ... ?cPath=202 jednak nie jestem pewien czy jest to odpowiednie dla mnie. Z tego co czytałem to jest to bielizna pod którą raczej nic nie zakładamy (jeśli się mylę to poprawcie mnie). Czy taki typ spodenek pomoże na otarcia?
Co innego możecie polecić?
Jestem amatorem biegania (biegam dopiero 3 tygodnie), jednak sprawia mi to wielką satysfakcję. Nigdy nie byłem typem sportowca, jednak postanowiłem coś zmienić w swoim życiu i zacząłem biegać. Aktualnie zainwestowałem tylko w buty do biegania, a reszta to odzież, którą miałem w szafie. Niestety pojawiają mi się otarcia w kroku. Chcę kupić sobie spodenki jednak nie wiem co wybrać. Myślałem o czymś takim http://www.run4fun.pl/dri-fit-filament- ... ?cPath=202 jednak nie jestem pewien czy jest to odpowiednie dla mnie. Z tego co czytałem to jest to bielizna pod którą raczej nic nie zakładamy (jeśli się mylę to poprawcie mnie). Czy taki typ spodenek pomoże na otarcia?
Co innego możecie polecić?
- lapka88
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 00:47:14
- Życiówka w maratonie: 04:10:12
Ja używam takich przylegających spodenek, tylko, że Kalenji. Jeszcze mi się nie zdarzyło żadne obtarcie. Ale ja pod nie zakładam zawsze bokserki. Jak są czyste w szafie to najlepiej sportowe(brak bawełny), które można kupić chyba w każdym sklepie sportowym.
-
- Rozgrzewający Się
-
- Rozgrzewający Się
No to super :p