Jaki krokomierz?
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam. Chcę zakupić krokomierz. Cena do max 100zł. Fajnie by było gdyby miał także opcję mierzenia tętna, ale to pewnie cena zabójcza.
http://allegro.pl/krokomierz-cyfrowy-va ... 28698.html
http://allegro.pl/krokomierz-kalorie-pu ... 34390.html
Znalazłem takie 2 oferty.
Jestem w temacie zielony wiec jak ktos może to proszę krótko wytlumaczyc na jakiej zasadzie nalicza to odległość?
Chętnie obejrzę inne propozyzję.
http://allegro.pl/krokomierz-cyfrowy-va ... 28698.html
http://allegro.pl/krokomierz-kalorie-pu ... 34390.html
Znalazłem takie 2 oferty.
Jestem w temacie zielony wiec jak ktos może to proszę krótko wytlumaczyc na jakiej zasadzie nalicza to odległość?
Chętnie obejrzę inne propozyzję.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 42:30
W środku jest tak jakby wahadełko, które unosi się i opada podczas marszu. Na początku ustawia się średnią długość kroku i już. Moim zdaniem krokomierz to zły wybór, bo nie zawsze "złapie" krok.
ŻYJ ABY BIEGAĆ, BIEGAJ BY ŻYĆ
-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 42:30
Z urządzeń to GPS albo komórka z GPS i program biegowy.
Co do pulsoMETRU to przy amatorskim sprzęcie nie ma za bardzo jakiejś różnicy. Zależy czego oczekujesz, np. interwały, pamięć(jak duża), zgrywanie do kompa, zakresy.
Nie kupuj jakiegoś no name, coś ze znanych firm(np. sigma). Mój amatorski pulsometr to sigma PC50, kupiony za kilkadziesiąt złoty, ma ponad 5 lat i dalej działa bez zarzutu:)
Co do pulsoMETRU to przy amatorskim sprzęcie nie ma za bardzo jakiejś różnicy. Zależy czego oczekujesz, np. interwały, pamięć(jak duża), zgrywanie do kompa, zakresy.
Nie kupuj jakiegoś no name, coś ze znanych firm(np. sigma). Mój amatorski pulsometr to sigma PC50, kupiony za kilkadziesiąt złoty, ma ponad 5 lat i dalej działa bez zarzutu:)
ŻYJ ABY BIEGAĆ, BIEGAJ BY ŻYĆ
-
- Wyga
Krokomierza używam, jakiegoś starego, produkcji jeszcze CCCP, elektroniczny.