Od dłuższego czasu szukałem butów nike free run, modelu z tamtego roku , bo obecny wycenili na 399zł, co jest dla mnie przesadą. Niestety nigdzie nie mogłem znaleźć zeszłorocznego modelu(na necie nie chce kupować , bo koniecznie muszę przymierzyć wcześniej buta). Podczas poszukiwań wpadł mi w oko but nike free tr2. Nie wiem , czy to but do biegania(brak w nazwie "run"), ale wyglądały super(będą do chodzenia a czasem do treningu) i były w przystępnej cenie. Dzisiaj pierwszy raz w nich biegłem i uważam ,że ciekawy but. Podeszwa jest bardziej twarda niż w standardowych nike free,ale i tak bardzo giętka i chyba dalej spełnia założenia "naturalnego biegania". Wybrałem się dzisiaj na 40 minutowy bieg i po jakiś 30 minutach naprawdę bolały mnie stopy. But jest bardzo lekki, przewiewany i w porównaniu do lunarglide 2 trzyma stopę dużo lepiej.
Uważam, że jest to ciekawy but,można go polecić do chodzenia i jako ciekawostkę można w nim spróbować "naturalnego biegania". Jestem amatorem i nie zamierzam za bardzo forsować stóp, ale fajnie mieć możliwość zasmakować czegoś "innego".
nike free tr2
-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 42:30
- Życiówka w maratonie: brak
Henry, właśnie się przymierzam do kupna czegoś z Free, ale do biegania regularnego. No i właśnie mam problem, bo nie wiem czy nie za szybko się podeszwa zetrze?
Strasznie mnie ciekawi ta naturalność i elastyczność, choć bez butów już miałem okazję kilka razy biegać;)
Nie są zbyt delikatne? Ile za nie dałeś?
Strasznie mnie ciekawi ta naturalność i elastyczność, choć bez butów już miałem okazję kilka razy biegać;)
Nie są zbyt delikatne? Ile za nie dałeś?
ŻYJ ABY BIEGAĆ, BIEGAJ BY ŻYĆ
- henry1125
- Stary Wyga
- Życiówka na 10k: 45.41