Witam,
Biegam od miesiąca czysto amatorsko jako dodatek do treningu kulturystycznego w celu zrzucenia paru kilo i utrzymania sylwetki w dobrym stanie. Planuję kupić niedrogi pulsometr, ale nie chłam który będzie pokazywał zupełnie inne informacje niż są w rzeczywistości, nie będzie miał możliwości wymiany baterii i po miesiącu przestanie działać. Nie znam się w ogóle na sprzęcie, przejrzałem już trochę stron jednak nie mam pewności i chciałbym się poradzić profesjonalistów.
Potrzebne mi są najbardziej podstawowe funkcje: wyświetlanie aktualnego tętna oraz alarm gdy tętno zbliży się do granicznego.
Wyszperane w sieci:
40-60 złotych:
80 złotych:
ponad 100 złotych:
Proszę osoby znające się na pulsometrach i które miały do czynienia z którymś z wymienionych o opinie. Zależy mi na jak najmniejszym wydatku, ale żeby sprzęt był solidny i mierzył tętno w miarę dokładnie jak dla amatora.
Pytanie dodatkowe: Czy fale radiowe nie zakłócają pracy pulsometru? Biegając słucham radio i nie chciałbym się zdziwić po zakupie.
Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.
Tani ale solidny pulsometr dla amatora
-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Miałem Lifeteca i go polecam na początek. Wszystkie które podałeś mają taką samą funkcjonalność, dlatego nie warto dopłacać do sigmy. Wszystkie one mają podstawowe funkcje stopera. A mierzenie pulsu nawet w tych tańszych jest precyzyjne, pulsometr to nie jest mocno zaawansowane technologicznie urządzenie. Po prostu podstawowym minusem tańszych pulsometrów jest brak możliwości ustawiania indywidualnych treningów opartych np na interwałach
Radio nie zakłóca pracy, sygnał z opaski to są inne częstotliwości.
Radio nie zakłóca pracy, sygnał z opaski to są inne częstotliwości.
Tylko Prawda jest ciekawa - J. Mackiewicz
- krasnoludek6
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: <40
- Życiówka w maratonie: 3:27