Pulsometr. Pytania
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam Wszystkich, Mam kilka pytań:
1.Czy opłaca się kupować pulsometr do 100zł. (Jestem początkującym biegaczem[biegam prawie 2 miesiące])
2.Jeśli się opłaca, to jakie funkcje powinien mieć, może znacie jakieś modele, dobre firmy.
3.Czy w Toruniu będę mógł go nabyć. I ogólnie czy ktoś wie czy w Toruniu są jakieś sklepy dla biegaczy bo ja na necie nie mogą znaleźć(ale mogą się nie reklamować w necie, różnie to bywa).
P.S. Może też być pulsometr za trochę więcej niż te 100 zł np. 109,114 :].
1.Czy opłaca się kupować pulsometr do 100zł. (Jestem początkującym biegaczem[biegam prawie 2 miesiące])
2.Jeśli się opłaca, to jakie funkcje powinien mieć, może znacie jakieś modele, dobre firmy.
3.Czy w Toruniu będę mógł go nabyć. I ogólnie czy ktoś wie czy w Toruniu są jakieś sklepy dla biegaczy bo ja na necie nie mogą znaleźć(ale mogą się nie reklamować w necie, różnie to bywa).
P.S. Może też być pulsometr za trochę więcej niż te 100 zł np. 109,114 :].
- przemekWCH
- Stary Wyga
1. Opłaca. Ja na początku kupiłem taki za 30zł a później marzyłem o lepszym...
2. 3. A np kup na allegro : http://allegro.pl/item1168064136_medion ... 41401.html

2. 3. A np kup na allegro : http://allegro.pl/item1168064136_medion ... 41401.html
Pozdrawiam
Przemek
VRC Runner !
Run4fun !!!
Przemek
VRC Runner !
Run4fun !!!
-
- Stary Wyga
Tego typu pulsometry mają ten mankament, że działa 1 na 10 a 5 na 10 psuje się po pary treningach. Jak będziesz miał szczęście to trafisz. Lepiej poczekać i dozbierać na coś pożądnego. Zanim kupiłem Polara też trochę tego szmelcu wywaliłem do kosza. Co do funkcji to oprócz pomiaru tętna przyda się pomiar międzyczasów. Odmierzysz swoją trasę co 1 km i będziesz mógł kontrolować jak szybko biegniesz.
-
- Dyskutant
Witam,
Podłączę się.. Chciałbym pulsometry dla moich podopiecznych, fundusze mocno ograniczone..
Taki Medion by Im IMO na początek starczył, ale..