czy mogę biegać w trailowych butach męskich?

HARMONIA 79
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: 53 minuty
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Hej ! Witam ! Bardzo mi milutko,że się tu znalazłam :usmiech: Jestem tu nowicjuszką i właściwie bardzo potrzebuję pomocy w odpowiedzi na pytanie.Biegam ponad rok średnio,a raczej łącznie jakieś 50 km tygodniowo po asfalcie i w lesie..to drugie o tej porze roku i nie tylko jest chyba dla mnie najbardziej ekscytujące.Z moich obserwacji stanu butów na beton(asics gel blackhawk 2) wynika,że jestem" supinatorką " i całkiem spoko się w nich czuję,ale do rzeczy - niedawno kupiłam buty trailowe asics gel-trail sensor wr,ale model męski i bardzo się boję żeby nie nabawić się kontuzji,ponieważ jestem kobietą i lekko ten temat zgłębiłam,ale już po zakupie... może powinnam była kupić model właśnie damski?.. gafa?
Fakt,że właściwie model ten jest właśnie dla supinatora.Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi fachowców i czy bieganie w męskich butach będzie dla mnie bezpieczne? Jestem indywidualistką z praktycznie znikomą ( 0 ) znajomością biegaczy poza tymi napotkanymi w trasie...na tą ironię dziś skręciłam sobie nogę -uraz stawu skokowego :ech: buty przyjdą na początku sierpnia,a mnie czeka" posiadówa"w domu..o ironio..Proszę bardzo o opinię na ten temat - rozświetli bardzo mi to sprawę.
PKO
gasper
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post

mozesz biegac w meskich butach - tymbardziej po miękkim podłożu
stawy skokowe mozesz wzmocnić biegając na boso po trawie rytmy
Sleczek
Stary Wyga
Stary Wyga

Nieprzeczytany post

Jeżeli buty dobrze leżą Ci na nodze, nie są za duże nie za małe, nie uciskają i dobrze się w nich czujesz to spokojnie możesz w nich biegać. Damskie modele od męskich różna się tylko kolorem i ewentualnie wagą. Powodzenia z nowymi bucikami :hej: :hej:
gasper
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Kontakt:

Nieprzeczytany post