Początkujący z nadwagą - jakie buty?
-
- Rozgrzewający Się
Cześć .
Jestem amatorem i szukam butów do biegania - interesują mnie buty z dobrą amortyzacja (mam zamiar biegać głównie po chodnikach , kostka brukowa ) tzn. bardzo miękkie i bardzo wygodne - to jedyne wymagania .
Waże 94 kg , płaskostopie , wcześniej już kiedyś biegałem - biegało sie przyjemnie tylko te bolące stawy i golenie .
Zastanawiałem się nad nike free i nike lunar , czy te buty się nadają?
Jestem amatorem i szukam butów do biegania - interesują mnie buty z dobrą amortyzacja (mam zamiar biegać głównie po chodnikach , kostka brukowa ) tzn. bardzo miękkie i bardzo wygodne - to jedyne wymagania .
Waże 94 kg , płaskostopie , wcześniej już kiedyś biegałem - biegało sie przyjemnie tylko te bolące stawy i golenie .
- Eddie
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Kontakt:
Kolega napisał, że ma płaskostopieA jaki typ stopy?

- Eddie
- Zaprawiony W Bojach
- Kontakt:
Tak z ciekawości jeszcze spytam, bo napisałeś, że masz nadwagę i ważysz 94 kg. To ile Ty masz wzrostu ? Bo wiesz waga wadze nie równa i dobrze wiedzieć by było ile nadprogramowego balastu dźwigasz przy wyborze butów...Waże 94 kg , płaskostopie , wcześniej już kiedyś biegałem - biegało sie przyjemnie tylko te bolące stawy i golenie .
- Vasics
- Wyga
A jak juz nike to pewnie coś takiego byłoby nie najgorsze: http://sklepbiegacza.pl/produkt/nike_st ... triax_13_1
-
- Zaprawiony W Bojach
- Kontakt:
nie biegaj po chodnikach i kostce ! przynajmniej aż nie zrzucisz pare kiloahmed pisze:Cześć .

- Eddie
- Zaprawiony W Bojach
- Kontakt:
Dokładnie nie popełniaj mojego błędu gdy ważyłem 107 kg (191cm wzrostu) zacząłem bieganie od asfaltu i chodników i po dwóch tygodniach już nie biegałem 

- ejchost
- Stary Wyga
- Kontakt:
Dokładnie tak... napewno gdzieś blisko jest park, albo jakiaś polna droga
Powodzenia, systematyki i wytrwałości życzę