Reebok Premier Road Plus KFS V, prośba o opinię

Slaw_m
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Witam, jestem raczej początkującym biegaczem, tzn biegam od jakis 3 miesięcy, ponieważ moje poprzednie obuwie oddałem do reklamacji ( był to najtańszy model Reeboka), dziś zakupiłem Reebok Premier Road Plus KFS V w cenie 189 zł, buty były przecenione prawie o połowe, więc wydawało się to dobrą okazją. Mam pytanie, czy może ktoś biega w tych, albo podbnych butach i mógłby przedstawić swoją opinię. Czy te buty są trwałą i w miare porządne ?? Wypróbuje je dopiero w weekend, więc jeszcze ewentualnie moge je zwrócić lub wymienić, dlatego też prosiłbym o opinie.

Dodam tylko, ze but dośc dobrze leży na nodze, mam rozmiar 44, buty maaj rozmair 44,5 , jesli chodzi o tym stopy trudno okreslic robiłem test 2 razy, raz wyszło ze mam neutralna a raz ze pronacje .... no i mam z 5 kg nadwagi.

Pozdrawiam
PKO
Awatar użytkownika
run
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Mój znajomy je ma i sobie je bardzo chwali. Sam je mierzyłem i miałem pozytywne odczucia jeśli chodzi o jakoś materiałów i dopasowanie do stopy.

Z ciekawości - gdzie można je nabyć w takiej przystęnej cenie?
Slaw_m
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

W Intersporcie ( w Bytomiu) są, tzn były, wczoraj je kupiłem, były ostatnie pary, może jeszcze gdzieś zostały. W sumie ja się zastanawiałem jeszcze nad Asicsami GT2140 kosztowały 269 zl ale na nodze nie czułem różnicy, więc wybrałem Reeboki. Jeśli ktoś planuje kupić jakieś buty, to jeszcze są ostatnie dni wyprzedaży. Dodam, że jeszcze był fajny model Adidasa, (nie pamiętam nazwy) przeceniony na 220 zł, ale też nie było już rozmiarów.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48

Nieprzeczytany post

Solidne buty. Zresztą Reebok zaczął w ogóle od produkcji mocnych butów dla "grubasów" :)