Latarka - czołówka

rayker
Dyskutant
Dyskutant
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Czesc,

Poniewaz dzien coraz krótszy (za okolo miesiac równonoc, a potem z górki) to chciałbym się zapytać czy używacie takich lampek do biegania i co możecie polecić.

Wiem, że taki wątek był - ale jakoś wiekowy z 2003 bodajże. A w sprzęcie to epoka :-)

Pomóżcie więc w wyborze czegoś dobrego. Ja w temacie jestem zielony, aby nie powiedzieć dosłowniej - ciemny...

Pzdr
--------------------------------------
Where no man has run before.
PKO
Tomek Michałowski
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

polecam Petzl'a Tikka Plus , 3 diody led, 150 m zasięgu , jedyne to co przeszkadza to "latająca" głowa i w związku z tym światło "kiwa" się na boki
Tomek
Awatar użytkownika
Friend
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 48
Życiówka w maratonie: 4:04

Nieprzeczytany post

Tomek Michałowski pisze:polecam Petzl'a Tikka Plus , 3 diody led, 150 m zasięgu , jedyne to co przeszkadza to "latająca" głowa i w związku z tym światło "kiwa" się na boki
Polecam Petzl'a Myo XP, wietny sprzęt, sparwdzony w bojach. Bardzo dobrze oświetla wszystko przed nami. Jest prawie nieodczuwalny na głowie. Bezawaryjny.
Energia podąża za myślą, a myśl podąża za energią…
bansen
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Tomek Michałowski pisze:polecam Petzl'a Tikka Plus , 3 diody led, 150 m zasięgu , jedyne to co przeszkadza to "latająca" głowa i w związku z tym światło "kiwa" się na boki
Też polecam Tikke, tyle że te 150m to spora przesada.

A XP też jest fajna, tylko do samego biegania naprawdę wystarczy Tikka, która jest sporo tańsza.
rayker
Dyskutant
Dyskutant

Nieprzeczytany post

Panowie,

dzieki za rade.

Tikka Plus kupiona, faktycznie polowe ceny XP i wyglada na to, ze do biegania po szutrowej drodze wystarczy !
--------------------------------------
Where no man has run before.
Awatar użytkownika
cervin
Rozgrzewający Się