
Dodatkowo w opcjach altimetru mam wyłączony tryb automatyczny i tym samym gps nie uruchamia się w celu dokonania korekt wysokości tylko ręcznie kalibruję alti w punkcie startu.
czytam co piszecie i nie skomentuje, bo nie kopie się leżących, ale:jaroslavo pisze:
Najgorsze, że tak naprawdę to na chwilę obecna nie ma dużego a właściwie żadnego wyboru bo Suunto ma kiepski serwis a Ambit2 to konstrukcja z zeszłego roku,
Tez tak mialem, pomaga reset zegarka wyciecie go z connect mobile i ponowne sparowanie.basog pisze:Dobra, od razu powiem, że nie jestem takim PRO jak większość z obecnych tutaj i F2 to mój pierwszy zegarek biegowy... Natomiast jedną z funkcji dla których go wybrałem, była możliwość bezprzewodowego przesyłania treningów po BT bez zabawy w kabelki. I teraz pytanie - czy ktoś używa aplikacji na iOS Garmin Connect Mobile? Bo u mnie wszystko pięknie zadziałało za pierwszym razem:) Zegarek połączył się z telefonem, zgrał aktywności, są widoczne w Garmin Connect Mobile (i przez stronkę GC oczywiście też). Ale tak było tylko za pierwszym razem, teraz za każdym razem gdy wybieram opcję "Sync" zegarek nawiązuje połączenie (BT jest aktywny w obu urządzeniach, i po obu jest status Connected), natomiast przy wysyłaniu plików w aplikacji jest komunikat: "Synchronizacja nieudana Błąd połączenia z urządzeniem". I dupa, nie zgrywa. Po kabelku oczywiście działa ok. Usunięcie urządzenia i ponowne parowanie nic nie zmienia, podobnie jak reinstalacja aplikacji...
Działa to komuś prawidłowo?
O! dzięki Jaroslavo, przez reset zegarka rozumiesz przywrócenie do ustawień fabrycznych?jaroslavo pisze:Tez tak mialem, pomaga reset zegarka wyciecie go z connect mobile i ponowne sparowanie.basog pisze:Dobra, od razu powiem, że nie jestem takim PRO jak większość z obecnych tutaj i F2 to mój pierwszy zegarek biegowy... Natomiast jedną z funkcji dla których go wybrałem, była możliwość bezprzewodowego przesyłania treningów po BT bez zabawy w kabelki. I teraz pytanie - czy ktoś używa aplikacji na iOS Garmin Connect Mobile? Bo u mnie wszystko pięknie zadziałało za pierwszym razem:) Zegarek połączył się z telefonem, zgrał aktywności, są widoczne w Garmin Connect Mobile (i przez stronkę GC oczywiście też). Ale tak było tylko za pierwszym razem, teraz za każdym razem gdy wybieram opcję "Sync" zegarek nawiązuje połączenie (BT jest aktywny w obu urządzeniach, i po obu jest status Connected), natomiast przy wysyłaniu plików w aplikacji jest komunikat: "Synchronizacja nieudana Błąd połączenia z urządzeniem". I dupa, nie zgrywa. Po kabelku oczywiście działa ok. Usunięcie urządzenia i ponowne parowanie nic nie zmienia, podobnie jak reinstalacja aplikacji...
Działa to komuś prawidłowo?
Nie, wystarczylo go wylaczyc i wlaczyc ponownie.basog pisze:O! dzięki Jaroslavo, przez reset zegarka rozumiesz przywrócenie do ustawień fabrycznych?jaroslavo pisze:Tez tak mialem, pomaga reset zegarka wyciecie go z connect mobile i ponowne sparowanie.basog pisze:Dobra, od razu powiem, że nie jestem takim PRO jak większość z obecnych tutaj i F2 to mój pierwszy zegarek biegowy... Natomiast jedną z funkcji dla których go wybrałem, była możliwość bezprzewodowego przesyłania treningów po BT bez zabawy w kabelki. I teraz pytanie - czy ktoś używa aplikacji na iOS Garmin Connect Mobile? Bo u mnie wszystko pięknie zadziałało za pierwszym razem:) Zegarek połączył się z telefonem, zgrał aktywności, są widoczne w Garmin Connect Mobile (i przez stronkę GC oczywiście też). Ale tak było tylko za pierwszym razem, teraz za każdym razem gdy wybieram opcję "Sync" zegarek nawiązuje połączenie (BT jest aktywny w obu urządzeniach, i po obu jest status Connected), natomiast przy wysyłaniu plików w aplikacji jest komunikat: "Synchronizacja nieudana Błąd połączenia z urządzeniem". I dupa, nie zgrywa. Po kabelku oczywiście działa ok. Usunięcie urządzenia i ponowne parowanie nic nie zmienia, podobnie jak reinstalacja aplikacji...
Działa to komuś prawidłowo?