Komentarz do artykułu Kopernikańska rewolucja w dopasowaniu - czyli Reebok Z Pump

Awatar użytkownika
WojtekM
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1991
Rejestracja: 18 lip 2012, 19:33
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Radzionków

Nieprzeczytany post

tak, tylko, że jeżeli ktoś szuka butów do biegania, to po przeczytaniu tej dyskusji pod artykułem, butów Reeboka nie kupi, bo one od dawna do tego nie nadają się jakoś szczególnie.
ale bieganie to oczywiście nisza.
Go Hard Or Go Home
PKO
Robert
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 791
Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Adam Klein pisze:No ale efekt osiągnęli, prawda?
A to juz zalezy, co uwazasz za "efekt" - moim zdaniem celem spolki, jest sprzedanie jak najwiekszej ilosci butow, o skutecznosci kampanii ostatecznie decyduje kasa: sprzedalismy duzo, czy tez sprzedalismy malo. Pod tym wzgledem, to do celu im jeszcze daleko - nie sa chyba nawet w polowie drogi...

Ja osobiscie wiem, ze wydziwianych butow "z pompeczka" nie kupie - wiec nie wiem, czy to, ze pisze w tym watku, zastapi Reebokowi brak moich kilkuset zlotych, ktorych nie wydam na ich produkt.
Awatar użytkownika
KrzysiekJ
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1571
Rejestracja: 06 lis 2013, 16:29
Życiówka na 10k: 38:00 z treningu
Życiówka w maratonie: 2:57:26 atest
Lokalizacja: Gdańsk

Nieprzeczytany post

Pamiętam, jak blisko trzydzieści lat temu ojciec przywiózł mi ze Stanów Reebok'i Pump'y (do gry w kosza).
Mało się nie posikałem wtedy ze szczęścia, choć koszykówki nie lubię i grałem jedynie na zajęciach WF.

Być może grupą docelowych odbiorców nie będą wcale "prawdziwi" biegacze.
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post

Robert pisze:
Adam Klein pisze:No ale efekt osiągnęli, prawda?
A to juz zalezy, co uwazasz za "efekt"
Chodzi o efekt "game-changing" marketiingu, w odniesieniu do tego o czym rozmawiałem z marcinkiem:
Adam Klein pisze:
marcinnek_ pisze:Tyle że sens tej wypowiedzi jest jeszcze gorszy. Nie chodzi już nawet o rewolucyjny produkt. Chodzi o rewolucyjne "story" i dotarcie z tą bajeczką tak daleko, jak jeszcze nigdy Reebok nie dotarł ;)
No ale efekt osiągnęli, prawda? Nawet na bieganie.pl które jest jednak mocno w temacie jest artykuł, dyskusja. :)
gocu
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 763
Rejestracja: 05 gru 2011, 14:38
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Marcin_1
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 47
Rejestracja: 12 maja 2014, 13:19
Życiówka na 10k: 44:21
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Nie rozumiem dlaczego Reebok używa słowa rewolucja skoro robił buty z pompką już sto lat temu. Gdyby to miała być jakaś rewolucja, to stałaby się nią już wtedy. To zawsze była bardziej ciekawostka, gadżet niż jakikolwiek postęp.
New Balance but biegowy
ODPOWIEDZ