Asics Gel Kayano VII

Awatar użytkownika
Quasim
Wyga
Wyga
Posty: 98
Rejestracja: 12 lip 2001, 00:43
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Poznań

Nieprzeczytany post

Humor sytuacyjny polega na tym, że nie mogę zabrać pieniędzy.
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
wojtek
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 10535
Rejestracja: 19 cze 2001, 04:38
Życiówka na 10k: 30:59
Życiówka w maratonie: 2:18
Lokalizacja: lokalna
Kontakt:

Nieprzeczytany post

A Federacja Konsumentow ?
Albo zadzwon do jakiegos radia czy cos takiego i poinformuj kierownictwo sklepu o relacji .
Ewentualnie poradz sie konkurencji co robic , zeby " tych drani wykonczyc ".
Articles in English:
http://www.examiner.com/atlanta-sports-gear-in-atlanta/wojtek-wysocki

Looking back:
http://bieganie.pl/?cat=37

Jutup: http://www.youtube.com/user/wojtek1425/videos?view=0
Awatar użytkownika
adamm
Administrator
Administrator
Posty: 830
Rejestracja: 15 cze 2001, 00:53
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Nie daj się, nie mają prawa tak postępować!
[i]Pragnienie zwycięstwa jest niczym w porównaniu z pragnieniem przygotowania się do niego.[/i]
Awatar użytkownika
Daaga
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 270
Rejestracja: 28 cze 2001, 11:34
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Warszawa

Nieprzeczytany post

Quasim, wlasnie przeczytalam Twoja relacje z obslugi w tym sklepie i jestem oburzona, jak oni mogli tak potraktowac klienta!To jest niedopuszczalne, powinni zwrocic Ci pieniadze, bo takie jest prawo konsumenta, albo pieniadze, albo nowy produkt, Ty decydujesz, a nie jakis kierownik.
Postrasz ich Urzedem Ochrony Konsumenta (jest taki i naprawde dzialaja), jezeli to nie pomoze, zwroc sie do tego Urzedu.
Kto by pomyslal, taki duzy sklep, jak to sie mowi - zagramaniczny, a obsluga jak w jakies afrykanskiej wsi!
Quasim, nie poddawaj sie, tego nie mozna tak zostawic!
A za dodatkowe ociaganie z wyplaceniem Ci pieniedzy, powinni Ci jeszcze zaplacic za stracony czas!
joycat
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 3301
Rejestracja: 01 cze 2002, 00:00
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Nieprzeczytany post

Popieram. Zajmujê siê obs³ug± klienta od 5 lat. Klient ma swoje prawa i powinien je egzekwowaæ, je¿eli jakakolwiek firma, która ¶wiadczy mu us³ugê, próbuje wystawiæ go do wiatru.
Awatar użytkownika
Quasim
Wyga
Wyga
Posty: 98
Rejestracja: 12 lip 2001, 00:43
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Poznań

Nieprzeczytany post

Sprawa butów znalazła wreszcie swój finał.

Po miesiącu od maratonu wreszcie zdecydowałem się załatwić sprawę.
W między czasie u rzecznika praw konsumenta potwierdziłem to co mi wszyscy mówili, że nie mają prawa robić tak jak robili.

Poszedłem do sklepu i dowiedziałem się że kierownika "idioty" niema, ale jest kierowniczka działu tekstylnego. Kiedy powiedziałem kierowniczce o butach i reklamacji, bez słowa wypłacili mi pieniądze.

I po co to było ?
Żeby co któryś klient dał się nabrać na "dobrą wolę kierownika".
ODPOWIEDZ