
newbalances wszystko -50% do 20 stycznia
- zoltar7
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 5288
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 11:13
- Życiówka na 10k: żenująca
- Życiówka w maratonie: brak
Dokładnie. Jeśli się chce coś kupić NB to lepiej to kupić w porządnym sklepie niż rozbudzać swoje nadzieje ofertą ww. sklepu 

Temu się darzy, kto dobrze waży.
Szczęśliwi kalorii nie liczą.
Szczęśliwi kalorii nie liczą.
- WojtekM
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1991
- Rejestracja: 18 lip 2012, 19:33
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Radzionków
nieaktualneolekpp pisze:KOMUNIKAT
Z powodu problemow technicznych strona nieczynna do dnia 11 stycznia 2013 do godziny 18:00.
Przepraszamy za utrudnienia.
KOMUNIKAT
Z powodu problemow technicznych strona nieczynna do dnia 14 stycznia 2013 do godziny 18:00.
Przepraszamy za utrudnienia.
Czyli uruchomią 21 stycznia - po promocji :D
Go Hard Or Go Home
- det_gittes
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 268
- Rejestracja: 11 wrz 2012, 21:28
- Życiówka na 10k: 43:14
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Poznań
Ja zamówiłem w niedzielę 4 rzeczy, dziś przyszły 3 - ale to i tak bonus, bo mejl od UPS-u informował, że przyjdą tylko 2 - trochę szkoda, że nie informują, że nie mogą zrealizować zamówienia w pełni (bo może poszukałbym czegoś innego przed ich wysyłką), ale pewnie otrzymali tyle zamówień, że tego nie ogarnęli. Na szczęście to co przyszło jest bardzo fajne!
-
- Stary Wyga
- Posty: 198
- Rejestracja: 05 wrz 2012, 21:43
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Profesjonalizm to chyba pojecie nie do końca znane pracownikom nb w Polsce.
Najpierw informacja, że z powodu awarii strona ruszy ponownie 11 stycznia. Potem tylko zmiana daty na 14 stycznia. Fajnie byłoby przeczytać coś więcej w takiej notatce. Chociażby informacja czy okres promocji z powodu awarii zostanie przedłużony o kilka dni.
Co do zamówień niekompletnych to jakaś kpina. Jak można nie informować klienta, że zamówienie zostanie zrealizowane w pewnej tylko części. Może mnie nie interesuje część, tylko całość i wolałbym zrezygnować w takiej sytuacji, albo domówić coś innego.
Miałem zamówienie składać po weekendzie, ale w takiej sytuacji nie skorzystam z ich promocji nawet jakby ceny obniżyli o dodatkowe 10 punktów procentowych. I pomysleć, że twórca tematu tak krytykuje
jako ciekawostkę dodam, że pewna firma w USA przez pomyłkę niektórym klientom zamiast jednej sztuki ipoda (może ipada) wysłała 5 (za 4 nie policzyli kasy) i nie chcieli zwrotu, a nadwyżkę w postaci czterech sztuk "kazali" potraktować jako prezent. I tak wyszli na swoje, bo informacja o tym pojawiła się w wielu mediach, a sama reklama w tym czasie (o takim zasięgu) była by kilkaset razy droższa.
Najpierw informacja, że z powodu awarii strona ruszy ponownie 11 stycznia. Potem tylko zmiana daty na 14 stycznia. Fajnie byłoby przeczytać coś więcej w takiej notatce. Chociażby informacja czy okres promocji z powodu awarii zostanie przedłużony o kilka dni.
Co do zamówień niekompletnych to jakaś kpina. Jak można nie informować klienta, że zamówienie zostanie zrealizowane w pewnej tylko części. Może mnie nie interesuje część, tylko całość i wolałbym zrezygnować w takiej sytuacji, albo domówić coś innego.
Miałem zamówienie składać po weekendzie, ale w takiej sytuacji nie skorzystam z ich promocji nawet jakby ceny obniżyli o dodatkowe 10 punktów procentowych. I pomysleć, że twórca tematu tak krytykuje

jako ciekawostkę dodam, że pewna firma w USA przez pomyłkę niektórym klientom zamiast jednej sztuki ipoda (może ipada) wysłała 5 (za 4 nie policzyli kasy) i nie chcieli zwrotu, a nadwyżkę w postaci czterech sztuk "kazali" potraktować jako prezent. I tak wyszli na swoje, bo informacja o tym pojawiła się w wielu mediach, a sama reklama w tym czasie (o takim zasięgu) była by kilkaset razy droższa.
- zoltar7
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 5288
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 11:13
- Życiówka na 10k: żenująca
- Życiówka w maratonie: brak
żeby nie było, ja też cosik zamówiłem i czekam (nadal) z nadzieją...

btw. Kiedyś o tym, że zamówienie będzie niepełne informowali telefonicznie (ja kiedyś anulowałem jedno zamówienie, po takim telefonie) teraz widocznie się zmieniło

btw. Kiedyś o tym, że zamówienie będzie niepełne informowali telefonicznie (ja kiedyś anulowałem jedno zamówienie, po takim telefonie) teraz widocznie się zmieniło

Temu się darzy, kto dobrze waży.
Szczęśliwi kalorii nie liczą.
Szczęśliwi kalorii nie liczą.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 358
- Rejestracja: 10 paź 2010, 20:38
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Rydułtowy woj.Śląskie
KOMUNIKAT
Szanowni klienci oraz fani New Balance.
Z przykrością informujemy że zmuszeni byliśmy zakończyć akcję promocyjną "Wszystko -50%"
z powodu olbrzymiej ilości zamówień jakie spłynęły do nas w ciągu zaledwie kilku godzin
od chwili jej ogłoszenia blokując nasz system informatyczny.
Po zliczeniu nadesłanych zamówień zmuszeni jesteśmy poinformować że całość asortymentu
promocyjnego została wyprzedana. Bardzo przepraszamy wszystkich którzy z w/w powodów nie
byli w stanie złożyć zamówień. Obiecujemy że dołożymy wszelkich starań aby w przyszłości
być lepiej przygotowanym na podobne akcje promocyjne.
Osoby, które korzystały z promocji "Wszystko -50%" a nie otrzymały pełnego
zamówienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@newbalance.pl.
W ramach rekompensaty zaproponujemy państwu nowe produkty z rabatem na jaki
złożyli państwo swoje zamówienie.
Jednocześnie informujemy że od dnia 21.01.2013 r. rozpoczynamy sprzedaż nowej
kolekcji odzieży i obuwia biegowego oraz klasycznego.
W nowej ofercie nie zabraknie również butów dziecięcych.
Ehh.. nie zdążyłem zamówić obuwia ;( trochę lipa ale trudno, spodziewałem się, że ta promocja nie wytrwa do końca.
Szanowni klienci oraz fani New Balance.
Z przykrością informujemy że zmuszeni byliśmy zakończyć akcję promocyjną "Wszystko -50%"
z powodu olbrzymiej ilości zamówień jakie spłynęły do nas w ciągu zaledwie kilku godzin
od chwili jej ogłoszenia blokując nasz system informatyczny.
Po zliczeniu nadesłanych zamówień zmuszeni jesteśmy poinformować że całość asortymentu
promocyjnego została wyprzedana. Bardzo przepraszamy wszystkich którzy z w/w powodów nie
byli w stanie złożyć zamówień. Obiecujemy że dołożymy wszelkich starań aby w przyszłości
być lepiej przygotowanym na podobne akcje promocyjne.
Osoby, które korzystały z promocji "Wszystko -50%" a nie otrzymały pełnego
zamówienia prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@newbalance.pl.
W ramach rekompensaty zaproponujemy państwu nowe produkty z rabatem na jaki
złożyli państwo swoje zamówienie.
Jednocześnie informujemy że od dnia 21.01.2013 r. rozpoczynamy sprzedaż nowej
kolekcji odzieży i obuwia biegowego oraz klasycznego.
W nowej ofercie nie zabraknie również butów dziecięcych.
Ehh.. nie zdążyłem zamówić obuwia ;( trochę lipa ale trudno, spodziewałem się, że ta promocja nie wytrwa do końca.
- det_gittes
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 268
- Rejestracja: 11 wrz 2012, 21:28
- Życiówka na 10k: 43:14
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Poznań
Jako jeden z tych, którzy zdążyli złożyć zamówienie, teraz można żałować, że się nie zdecydowało od razu na jeszcze kilka rzeczy (no bo miała trwać tak długo
). Ale to, co przyszło, jest fajne, a miłym gestem jest możliwość zwrócenia się po dodatkowy rabat z racji niekompletnego zamówienia - skoro można, to też po taki się zgłoszę 


- zoltar7
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 5288
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 11:13
- Życiówka na 10k: żenująca
- Życiówka w maratonie: brak
Ale jaja, no to zgrywusy. Ostatni komunikat brzmiał, że sklep uruchomią o godz. 18 w dniu 14 stycznia. A teraz kolejna kompromitacja w paśmie nieustających kompromitacji tego sklepu
Konkurencja pewnie umarła ze śmiechu, bo wie, że tych zamówień nie może być, aż tak strasznie dużo... Moim zdaniem po prostu oferowali rzeczy, których faktycznie nie mieli i nie wiedzieli, że ich nie mają, ale bajzel. I tyle w tym temacie.
Jak to się zwykło mawiać: TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

Konkurencja pewnie umarła ze śmiechu, bo wie, że tych zamówień nie może być, aż tak strasznie dużo... Moim zdaniem po prostu oferowali rzeczy, których faktycznie nie mieli i nie wiedzieli, że ich nie mają, ale bajzel. I tyle w tym temacie.
Jak to się zwykło mawiać: TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

Temu się darzy, kto dobrze waży.
Szczęśliwi kalorii nie liczą.
Szczęśliwi kalorii nie liczą.
- crolic
- Dyskutant
- Posty: 40
- Rejestracja: 20 lut 2012, 19:57
- Życiówka na 10k: 00:40:34
- Życiówka w maratonie: 03:40:47
- Kontakt:
Dostałem dzisiaj paczkę z New Balance i jestem bardzo zadowolony 
Przysłali wszystko co zamówiłem, a ceny były naprawdę rewelacyjne.
Ciuchy rewelacyjne, buty też, chociaż zamówiłem 44.5 a wydaje mi się, że to mniej niż 44.
Bardzo się cieszę, że skorzystałem z ostatniego dnia promocji i czekam na następne w tym sklepie.

Przysłali wszystko co zamówiłem, a ceny były naprawdę rewelacyjne.
Ciuchy rewelacyjne, buty też, chociaż zamówiłem 44.5 a wydaje mi się, że to mniej niż 44.
Bardzo się cieszę, że skorzystałem z ostatniego dnia promocji i czekam na następne w tym sklepie.
--
10,000k - 00:40:34 - 14.04.2013 r. - Niepołomice
21,097k - 01:34:33 - 16.05.2015 r. - Białowieża - Hajnówka
42,195k - 03:34:40 - 19.04.2015 r. - 14.CM Kraków
10,000k - 00:40:34 - 14.04.2013 r. - Niepołomice
21,097k - 01:34:33 - 16.05.2015 r. - Białowieża - Hajnówka
42,195k - 03:34:40 - 19.04.2015 r. - 14.CM Kraków
- zoltar7
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 5288
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 11:13
- Życiówka na 10k: żenująca
- Życiówka w maratonie: brak
To ciekawe, bo ja nie dostałem nic... poza emailem głoszącym dumnie, że "zamówienie przyjęto do realizacji", później wyłączyli serwer i zapadła cisza, którą poniekąd przerwał dopiero radosny komunikat na stronie sklepu o jakimś tam upuście 
Edit: 19.01.2013 r.
Ku mojemu zdziwieniu
dzisiaj otrzymałem email, że moje zamówienie zmieniło statut na: Wysłane. Jeśli faktycznie dostanę zamówione rzeczy, to będę zaskoczony ale mile. Stay tuned.

Edit: 19.01.2013 r.
Ku mojemu zdziwieniu

Temu się darzy, kto dobrze waży.
Szczęśliwi kalorii nie liczą.
Szczęśliwi kalorii nie liczą.
-
- Stary Wyga
- Posty: 198
- Rejestracja: 05 wrz 2012, 21:43
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Dziś miała się pojawić nowa kolekcja. Wchodzę na stronę, a tam nie ma nowej kolekcji tylko znowu -50%.
Chyba to co zostało w magazynie postanowili sprzedać.
Z tymi informacjami na stronie to mają pecha. To już jest trzecia "depesza" niezgodna z prawdą.
Miało być od dziś nowe, nowego nie ma
chyba, że ja nie widzę?
są niesamowici
Chyba to co zostało w magazynie postanowili sprzedać.
Z tymi informacjami na stronie to mają pecha. To już jest trzecia "depesza" niezgodna z prawdą.
Miało być od dziś nowe, nowego nie ma

są niesamowici

- zoltar7
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 5288
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 11:13
- Życiówka na 10k: żenująca
- Życiówka w maratonie: brak
No i paczka doszła. Radość była wielka... ale krótka... niestety jedna rzecz przyszła w rozmiarze innym niż zamówiony.
Czeka mnie teraz wysyłka zwrotna
No ale akurat takie rzeczy to się zdarzają... niektórym 
Czeka mnie teraz wysyłka zwrotna


Temu się darzy, kto dobrze waży.
Szczęśliwi kalorii nie liczą.
Szczęśliwi kalorii nie liczą.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 522
- Rejestracja: 19 lip 2009, 18:45
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Kraków
Wczoraj w sklepie NB w Galerii Krakowskiej kupiłem minimusy terenowe za 199zł;
o ile pamiętam, mieli z tego modelu numery od 43 w górę oraz damskie (kolorowe) i wyprzedaż 50% na wszystkie buty;
Galeria Krakowska znajduje się koło dworca PKP w Krakowie;)
o ile pamiętam, mieli z tego modelu numery od 43 w górę oraz damskie (kolorowe) i wyprzedaż 50% na wszystkie buty;
Galeria Krakowska znajduje się koło dworca PKP w Krakowie;)
pzdr
gl
gl