Maraton a rozwój masy mięśniowej

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
wrobeladam31
Wyga
Wyga
Posty: 76
Rejestracja: 18 cze 2018, 14:40
Życiówka na 10k: 55
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam szanowną społeczność forum :oczko:

Przeszedłem już 3 tygodnie planu przygotowującego mnie do startu w maratonie : https://bieganie.pl/?cat=13&id=129&show=1

Plan ten uzupełniam 2-dniowym treningiem siłowym FBW.

Przysiady z hantlami 4 serie
Opuszczanie się na drążku 4 serie
Wiosłowanie hantlami w opadzie 2 serie
Pompki 4 serie
Wznosy hantli bokiem stojąc 4 serie
Pompki diamentowe 4 serie
Uginanie hantli z suplimacją nadgarstka 4 serie
Plank 4 serie
Wspięcia na łydki z hantlami 4 serie

Czy 2 treningi siłowe w tygodniu umożliwią mi rozwój masy mięśniowej,czy warto dodać trzecią jednostkę jeśli wystarczy sił ? (jestem względnie początkujący,wracam do treningów po 6-miesięcznej przerwie)

Czy można zrezygnować z treningu nóg w planie FBW,jeśli biegam ?

Nie ukrywam że w dniu po bieganiu czuję dość mocno nogi i ciężko wykonywać mi przysiady na 100%.

Za kilka dni czekają mnie 3 tygodnie sezonowej pracy fizycznej (6 dni tygodniu po 10h dziennie).

Czy brak treningów w tym czasie spowoduje znaczne ubytki siły biegowej,oraz siły na treningu siłowym ?

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie :oczko:
New Balance but biegowy
alyjen
Stary Wyga
Stary Wyga
Posty: 250
Rejestracja: 23 sie 2016, 09:02
Życiówka na 10k: 52:00
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post